Bettemandens babyhule 6+3 - ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Sig til manden, at han skal Der kan jo ske meget til i morgen

Ja, RIGTIG meget hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Mest af alt til mig selv, men måske også rart for andre at se, at maver altså ikke vokser ens, og at det hopper, hvornår maven vokser mest! Og er forresten 1. gangsfødende, så jo man kan godt ende med at se gravid ud ret hurtigt, selvom det er 1. gang

/Mette

eej hvor du stråler hele vejen igennem  ville da gøre alt for den skøønne udstråling  en smuk smuk smuk gravid kvinde

Anmeld

26. juli 2011

Nessie

Flot flot mave

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

Nu kun 5 dage til termin og med en mave, der er sunket godt! Hep hep hep, lille dreng!

Anmeld

13. september 2011

Bshizzle

SMUK ....!!!

Det er helt sjovt at se en billede-række opstillet sådan og se hvor meget ens krop forandrer sig gennem ugerne..

Fortryder lidt jeg ikke gjorde det denne gang.. men mit kamera ville ikke som jeg ville ha det til.

Men nogle stykker fik jeg da.

Nu er der ikke mange dage.. Pøj Pøj..

Anmeld

13. september 2011

Kofoed.

Du ligner også en der er ved at tabe maven Din vokser dog ud ad, min "går i sig selv", hehe. Er tyndere i dag end for en uge siden.

Men i er bare lækre, men nu gider vi altså ikke se på maven mere, ud vil vi se knægten

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

Bshizzle skriver:

SMUK ....!!!

Det er helt sjovt at se en billede-række opstillet sådan og se hvor meget ens krop forandrer sig gennem ugerne..

Fortryder lidt jeg ikke gjorde det denne gang.. men mit kamera ville ikke som jeg ville ha det til.

Men nogle stykker fik jeg da.

Nu er der ikke mange dage.. Pøj Pøj..

Åh, jeg ville gerne se de billeder, der er taget af dig opstillet Også selvom det ikke er så mange Kan huske at jeg tænkte, da jeg tog billedet 20+0, at jeg var blevet kæmpe! Jeg skulle bare vide Og tak og i lige måde - det er jo også snart med dig

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Du ligner også en der er ved at tabe maven Din vokser dog ud ad, min "går i sig selv", hehe. Er tyndere i dag end for en uge siden.

Men i er bare lækre, men nu gider vi altså ikke se på maven mere, ud vil vi se knægten

Ja, det er lige som om, at han vitterligt er faldet ned i bunden og roder rundt nu. Så nu er spørgsmålet bare, om han ikke synes, det er træls at ligge og rode rundt dernede helt krøllet sammen!

Og ja, jeg stemmer også for, at dette bliver det sidste mavebillede i denne graviditet!

Anmeld

13. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, det er lige som om, at han vitterligt er faldet ned i bunden og roder rundt nu. Så nu er spørgsmålet bare, om han ikke synes, det er træls at ligge og rode rundt dernede helt krøllet sammen!

Og ja, jeg stemmer også for, at dette bliver det sidste mavebillede i denne graviditet!

Desværre har min tøs leget rundt dernede i 3 dage nu, stadig intet. Men har en eller anden mistanke om, at hun kommer torsdag, vil bare ikke sætte næse op til det.

Vi håber han kommer indenfor den næste uge, så føder vi cirka samtidig

KOM SÅ UD BOY AND GIRL

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Desværre har min tøs leget rundt dernede i 3 dage nu, stadig intet. Men har en eller anden mistanke om, at hun kommer torsdag, vil bare ikke sætte næse op til det.

Vi håber han kommer indenfor den næste uge, så føder vi cirka samtidig

KOM SÅ UD BOY AND GIRL

Ja, jeg håber han kommer i weekenden, hvor min storesøster er hernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.