Musen 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Mange tak søde og nej det håber jeg heller ikke, mine ribben kan snart ikke mere, bare det at skulle nyse er et smertehelvede 

Puha, det lyder hårdt søde!!  !!! Sender lige en masse vestøv!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Puha, det lyder hårdt søde!!  !!! Sender lige en masse vestøv!!!  

Mange tak søde, det modtages med kyshånd, for pokker hvor er jeg blevet pivet her til sidst, men nøj hvor har jeg altså osse bare ondt konstant og kan ikke finde ordentlig hvile og ro, min højre side føles som på randen til at eksplodere ved det mindste, føles næsten som om mine ribben snart flækker piv piv, held og lykke med i morgen du kan jo ringe når du har været afsted knuz og kramz

Anmeld

24. juli 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Mange tak søde, det modtages med kyshånd, for pokker hvor er jeg blevet pivet her til sidst, men nøj hvor har jeg altså osse bare ondt konstant og kan ikke finde ordentlig hvile og ro, min højre side føles som på randen til at eksplodere ved det mindste, føles næsten som om mine ribben snart flækker piv piv, held og lykke med i morgen du kan jo ringe når du har været afsted knuz og kramz

Øv hvor er det synd du skal have det så hårdt her til sidst!!!  Du må sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med!!! Jeg håber hun snart  vil ud, så du kan blive fri for smerterne!!! Kæmpe krammer, vi tales ved imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.