Jeg kunne sove fra nu og så forevigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Hendemichelle

Jeg kunne sove fra nu og så forevigt! Min dag ser typisk sådan her ud: Vågne kl. 7:00 - møde på arbejde, fri kl 13 eller 15 - hjem, total smadret og sulten IGEN, sove fra jeg træder ind af døren til kl. 18.. stadig træt. Spise igen, sidde i sofaen som en zombie til kl slår 22.. I seng igen, sove som en sten! Guuud hvor er jeg træt! Og sulten.. tror lige jeg snupper noget mere mad 

Andre gravide der sover sådan ca. HELE TIDEN?!

www.babydutten.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Mira0911

Hendemichelle skriver:

Jeg kunne sove fra nu og så forevigt! Min dag ser typisk sådan her ud: Vågne kl. 7:00 - møde på arbejde, fri kl 13 eller 15 - hjem, total smadret og sulten IGEN, sove fra jeg træder ind af døren til kl. 18.. stadig træt. Spise igen, sidde i sofaen som en zombie til kl slår 22.. I seng igen, sove som en sten! Guuud hvor er jeg træt! Og sulten.. tror lige jeg snupper noget mere mad 

Andre gravide der sover sådan ca. HELE TIDEN?!

www.babydutten.blogspot.com

Du er slet ikke alene om det med at sove... Jeg er 31+5 idag og jeg er TRÆT hele tiden... Kunne sove hele tiden.... 

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

Sådan havde jeg det også, blev dog bedre i 2. trimester, men synes det begynder stille og roligt igen nu. Så jeps, kender det godt. Er du begyndt på jerntilskud, det hjælper nogle gange.

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Nej, tager ikke jerntilskud endnu - min læge siger det først er fra uge 10 - er det egentlig 9+ eller 10+ ? 

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

Hendemichelle skriver:

Nej, tager ikke jerntilskud endnu - min læge siger det først er fra uge 10 - er det egentlig 9+ eller 10+ ? 

Jeg startede 9+3, så det bestemmer du jo lidt selv. Nogen venter også til efter NF, men hvis de nu kan hjælpe på trætheden er det vel værd at starte allerede nu

Fik du tjekket blodprocent hos lægen?

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Kofoed. skriver:

Jeg startede 9+3, så det bestemmer du jo lidt selv. Nogen venter også til efter NF, men hvis de nu kan hjælpe på trætheden er det vel værd at starte allerede nu

Fik du tjekket blodprocent hos lægen?

Ja, så starter jeg om en uges tid ca - har hørt ret meget om hård mave, så beholder lige en normalfungerende mave lidt endnu 

- jep, fik den tjekket her i onsdags, hvor den sagde 8,6 og det er vist fint nok. 

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

Hendemichelle skriver:

Ja, så starter jeg om en uges tid ca - har hørt ret meget om hård mave, så beholder lige en normalfungerende mave lidt endnu 

- jep, fik den tjekket her i onsdags, hvor den sagde 8,6 og det er vist fint nok. 

Ja, det kan godt være lidt hårdt for tarmene, men hemojern skulle være ret skånsom, men aner det ikke

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Kofoed. skriver:

Ja, det kan godt være lidt hårdt for tarmene, men hemojern skulle være ret skånsom, men aner det ikke

Nej, der er ikke andet for end at prøve at se hvordan det hele kommer til at se ud 

Anmeld

23. juli 2011

Filippa & Liva

uha, jeg er også træt konstant ...

2. trimester synes jeg ikke at trætheden var så overvældende men her i 3. trimester er den godt nok kommet tilbage for fulde drag.

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

BigBabyWish skriver:

uha, jeg er også træt konstant ...

2. trimester synes jeg ikke at trætheden var så overvældende men her i 3. trimester er den godt nok kommet tilbage for fulde drag.

Ja, så ved jeg jo hvad der venter mig, hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.