Fødselsgave til 6 årig <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

DenLykkelige

Ååh.. Min lillesøster er en rigtig efternøler, og skal nu starte i skole..  Store dejlige tøs.. Og hun har fødselsdag her på onsdag  Hele 6 år

Meeen.. Hvad pokker kan jeg give hende i gave?

- Skoletaske
- Madkasse
- Penalhus
- Blyanter/tusser/farveblyanter

De ting er klaret

Hvad kan jeg give hende som hun bliver glad for når hun nu skal starte i BH-klasse?

Jeg tænkte noget hen af ringbind til tegninger og papirer i skolen? Men synes bare ikke det virker til at være nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

JeNoVa

Det er ikke nemt, at finde på gaver til barnet der har alt. Prøv at se dette link http://www.legetek.dk/index.php?id=2243

Anmeld

23. juli 2011

DenLykkelige

Superdansker skriver:

Det er ikke nemt, at finde på gaver til barnet der har alt. Prøv at se dette link http://www.legetek.dk/index.php?id=2243

Tak for linket

Men ja som du skriver, hvad giver man til barnet der har alt, og hun har virkelig alt! Så de ting der står på siden.. Det har hun

Anmeld

23. juli 2011

JeNoVa

CSDK<3 skriver:

Tak for linket

Men ja som du skriver, hvad giver man til barnet der har alt, og hun har virkelig alt! Så de ting der står på siden.. Det har hun

Så giv hende en oplevelse i stedet. F.eks. en tur i biografen, i forlystelsespark, en bondegårdstur, overnatning i telt eller lignende.

Anmeld

23. juli 2011

DenLykkelige

Superdansker skriver:

Så giv hende en oplevelse i stedet. F.eks. en tur i biografen, i forlystelsespark, en bondegårdstur, overnatning i telt eller lignende.

Ja overvejede at give hende en tur i bonbonland eller lign..

Men hun skulle jo også gerne have en ting hun kan få i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.