Nedsunken livmoder efter fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

vitapigen

Er der nogen der har prøvet det efter jeres fødsel og vil fortælle lidt om hvornår det hele blev nornalt dernede igen?? Og hvornår i kunne have sex igen?

Det er 12 dage siden jeg fødte og synes det hele ser noget underligt ud forneden Prøvede at mærke med en finger oppe i skeden og det var ligesom om at jeg ikke kunne finde vej derop...
Det tynger også rigtig meget når jeg går længere ture, men det går fint med bækkenbundsøvelser og holde på vandet samt afførring.
Men er det nedsunken livmoder jeg har fået???

Håber der er nogen der kan hjælpe fortvivlede mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

MorTilMaja

Hej ..

Jeg havde det på helt samme måde efter jeg havde født.. Og prøvede og snakke med min læge om det og hun sagde det var helt normalt efter fødslen. Men jeg flækkede os. så var meget øm.. Jeg kunne ik ha sex før efter der var gået 3 måneder.. Men tror nu det er helt normalt a nogle har det sådan.. vi er jo ik helt ens forneden. men syntes du skal vente og se til du skal til 8 ugers tjek. for først der efter kan de se om alt er som det skal være  

Hilsen Ditte

Anmeld

23. juli 2011

vitapigen

MorTilMaja skriver:

Hej ..

Jeg havde det på helt samme måde efter jeg havde født.. Og prøvede og snakke med min læge om det og hun sagde det var helt normalt efter fødslen. Men jeg flækkede os. så var meget øm.. Jeg kunne ik ha sex før efter der var gået 3 måneder.. Men tror nu det er helt normalt a nogle har det sådan.. vi er jo ik helt ens forneden. men syntes du skal vente og se til du skal til 8 ugers tjek. for først der efter kan de se om alt er som det skal være  

Hilsen Ditte

Tak for svar

Det er vild fusterende at det ser sådan ud dernede er så ulykkelig... Men jeg må vel træne endnu mere bækkenbunden og håbe det hjælper

Har bare allerede sexlysten og det kan jo ikke lade sig gøre...

Anmeld

23. juli 2011

MorTilMaja

jaa det er heller ik sjovt men det går i sig selv igen. det gjorde mit.. jaa havde jeg os, men kunne bare ik lade sig gøre. og gør os stadig ondt på mig og ha sex. men det er vist normalt a man stadig er øm noget tid efter. selvom det er 7 måneder siden jeg fødte.. Men håber for dig det går i iorden som mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.