Mavetræf mellem MaybeBaby og Kofoed. + Mavebillede 31+6 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
25 svar
1 synes godt om
23. juli 2011

MaybeBaby

Ja så oprandt dagen, hvor Kofoed. (Tror ikke du selv skriver dit fornavn herinde, så vælger lige at bare kalde dig ved nick'et herinde ) og jeg skulle mødes over en omgang spanske rør til Vorbasse Marked (af alle steder!) Og hvor var det en hyggelig lille halv time med mudder i skoene og lunken soft ice!

Vi har jo termin samme dag, så her næsten på vores faste mavebillede-dag, fik jeg den idé, at vi da skulle have taget billede sammen. Og her er vi så i støvregn som et andet salt og peber par med matchende bukser! 31+6

Og så er vi forresten blevet enige om at føde samme dag også, så når der pludselig bliver stille herinde en dag, så ved i hvorfor

P.S. Kofoed. Dette var det eneste billede ud af 5, hvor vi ikke begge havde lukkede øjne eller hønserøv - håber det er okay

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

***S***

Hvor er I fine!!

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Hvor er I fine!!

Tak Vi gjorde vores bedste udi færdigheden som lækker mavemodel. Svært når lugten af friture, våd hund og en smule opkast lister sig op i næsen, men synes satme vi er lækre LOL

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

Regnen kunne vi godt være foruden

Hihi hønserøv. Men synes nu det er strutmave fra min side, men ak, skal jo bruger alle knep for at slår din smukke store mavse. Nu når de ikke fylder lige meget derinde.

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Regnen kunne vi godt være foruden

Hihi hønserøv. Men synes nu det er strutmave fra min side, men ak, skal jo bruger alle knep for at slår din smukke store mavse. Nu når de ikke fylder lige meget derinde.

Det er jo også helt vildt snyd, da jeg jo står med den side til, hvor baby ligger Og så må den anden side jo bare være alle mine organer, han vælger at skubbe til venstre Eller junk mad!

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det er jo også helt vildt snyd, da jeg jo står med den side til, hvor baby ligger Og så må den anden side jo bare være alle mine organer, han vælger at skubbe til venstre Eller junk mad!

Nu stod jeg så også med tøsen mod fotografen  Men hun vejede jo kun 1600 g... Hmm junk food er også et problem her, ups

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Nu stod jeg så også med tøsen mod fotografen  Men hun vejede jo kun 1600 g... Hmm junk food er også et problem her, ups

Min læge vurderede bare ham til at være tilpas i vægten. Næste skøn får jeg først ved jordmor d. 8/10. Men en basse er det nok

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Min læge vurderede bare ham til at være tilpas i vægten. Næste skøn får jeg først ved jordmor d. 8/10. Men en basse er det nok

Gennemsnittet ligger omkring de 1900-2000 nu her...

Den 8/10 har du forhåbenligt født søde...

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Gennemsnittet ligger omkring de 1900-2000 nu her...

Den 8/10 har du forhåbenligt født søde...

HAHA, ja det er vist helt galt! Men så er vi da sikre på, at hun kan fornemme hans vægt dér! Puha, 2 kg baby... Det er ret meget baby!

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

HAHA, ja det er vist helt galt! Men så er vi da sikre på, at hun kan fornemme hans vægt dér! Puha, 2 kg baby... Det er ret meget baby!

2 kg baby er da skønt og resten af graviditeten tager den 200 på i ugen, hihi. BIG BABY. Men det er 8/8 du skal afsted ikk?

BTW har flere gange skrevet mit fornavn herinde

- Betina skriver det bare ikke i sammenhæng med mit efternavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.