Så kom barnevognsselen frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Lise

Idag har Simon gentagne gange prøvet at sætte sig op når jeg har lagt ham i barnevognen - og han havde næsten held med det. Gisp, han er ved at transformere sig til et rigtigt menneske :-o Så ud med bærepladen i voksi'en og i med barnevognsselen. Spændt på hvad han siger til at skulle i sådan en imorgen... Hvor mange bruger allerede sele i vognen? Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Sille

ja det er nok en god ide så lillemanden ikke hopper ud af vognen:-o

vi bruger sele..

Anmeld

27. februar 2008

sttina

vi har brugt den de sidste par måneder.. Så absolut ikke fordi han på nogen måde har haft lyst til at rejse sig op (hr gumpe-tung ;) ), men synes bare det var nemmere at vænne ham til den mens han ikke tænkte over den, så da bærepladen røg ud, røg selen i :D

Anmeld

27. februar 2008

Juniors mor

Vi bruger den engangimellem - mest hvis vi skal på tur og der er risiko for at Julie bliver utålmodig og vil op og sidde.
Når hun sover til middag er hun stadig i voksien -med bæreplade og uden sele. Men jeg har da overvejet at det nok snart er ved at være tid til at få selen på ved middagslurene også.
Vi bor i lejlighed og det er bare så rart at man kan "pakke" hende oppe i lejlighede i stedet for nede i barnevognen......derfor strækker jeg den lige lidt....:P

Anmeld

27. februar 2008

Anja

Vi har brugt selen godt en mdr. Elias sætter sig op på albuerne, når han ligger på ryggen, så jeg syntes ikke der var nogen grund til at tage chancen, for pludselig kommer han måske helt op at sidde.

Det er også dejligt at han har den på, når han sidder op, for så behøver man ikke have øje på ham hele tiden, man har også tid til at shoppe :-D

Anmeld

27. februar 2008

Muffinmus

Har brugt den i flere måneder....han er ligeglad med den heldigvis:)

Anmeld

27. februar 2008

Tikki

Altså jeg var faktisk begyndt at bruge den, da hun var ca 4-5 måneder for at vænne hende til at ligge med den, men synes bare det er så bøvlet, så jeg stoppede med det igen. Hun ligger i en "voksi"-pose og ligger endnu meget stille, når hun sover.......men men men jeg ved jo godt det er en stakket frist og at jeg må se at finde en løsning. Min "voksi" er en hjemmelavet en nemlig, så jeg har ikke været så kæk at lave huller i til sele....men måske jeg skulle få det gjort.
....synes det må være ubehageligt at sove med sådan en fyldt med spænder....findes der nogle behagelige modeller?

/Jeanette

Anmeld

28. februar 2008

Juniors mor

Jeanette skriver:

Altså jeg var faktisk begyndt at bruge den, da hun var ca 4-5 måneder for at vænne hende til at ligge med den, men synes bare det er så bøvlet, så jeg stoppede med det igen. Hun ligger i en "voksi"-pose og ligger endnu meget stille, når hun sover.......men men men jeg ved jo godt det er en stakket frist og at jeg må se at finde en løsning. Min "voksi" er en hjemmelavet en nemlig, så jeg har ikke været så kæk at lave huller i til sele....men måske jeg skulle få det gjort.
....synes det må være ubehageligt at sove med sådan en fyldt med spænder....findes der nogle behagelige modeller?

/Jeanette

Den vi har er fra Odder og den synes jeg er dejlig blød op om skuldrene...

Anmeld

28. februar 2008

Muffinmus

Den KLIK sele man kan få fra Babydan fik jeg anbefalet da det er den de kan bevæge sig nemmest i uden at sikkerheden er foringet. Har den i vores egen vogn og har købt en mere til DP.
Helt sikkert en god sele. Med de andre sele kan man ikke rigtig lægge barnet på siden heller ej....fordi remmene er spændt helt ned ved madressen og det er de ikke på Baby dan selen. Så det ville være mit forslag. Passer til alle vogne:)

Anmeld

28. februar 2008

Lise

Jeg har også sådan en kliksele fra Babydan - den ser vældig behagelig ud, og er lavet i bomuld så den ikke klistrer til sommer. Der er et helt fladt bagstykke uden syninger og dimser, og Simon kan ligge og sove på siden i den (gør det lige nu) som han sover aller bedst! :) Alt i alt meget tilfreds...

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.