Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Anonym

Jeg var da lidt glad for at finde ud af, at de ikke er så usædvanligt at have været sammen med flere end 100.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg var da lidt glad for at finde ud af, at de ikke er så usædvanligt at have været sammen med flere end 100.

Hehhe tror der er flere end man regne rmed der har det  

Anmeld

23. juli 2011

Anonym

AalborgPigen skriver:

Hehhe tror der er flere end man regne rmed der har det  

Ups, nu ser jeg lige, at da der kun er afgivet 6 stemmer, er det faktisk kun mig, der har stemt sådan alligevel. Men det har nok også noget med alder og faste forhold at gøre. Jeg mener, at jeg har haft mange år til rådighed og ikke mange faste forhold.

Anmeld

23. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ups, nu ser jeg lige, at da der kun er afgivet 6 stemmer, er det faktisk kun mig, der har stemt sådan alligevel. Men det har nok også noget med alder og faste forhold at gøre. Jeg mener, at jeg har haft mange år til rådighed og ikke mange faste forhold.

Hehhe jeg tror ikke folk gider svare men jeg kender mange piger der har haft mange knald, og knap så mange forhold.. 

Anmeld

23. juli 2011

Nitz - <3 David

Jeg ligger bestemt ikke skjul på at jeg har været sammen med en del i mit liv. (vel omkring 20 ca.) Jeg har heller ikke haft mange længere varende forhold.. Man skal trods at igennem et par "tudser" for at finde prinsen.. Og det har jeg bestemt gjort.. (altså fundet prinsen)

Så længe man beskytter sig, og tænker sig om, så kan jeg ikke se nogen grund til at holde sig som nonne ;(
Min kæreste derimod har kun været sammen med en.. MIG.. Men jeg plejer så at sige at han har sans for kvalitet. Og han skulle bruge mange år på at finde den rette.. Jeg derimod havde ikke åbnet øjnene for hvad jeg virkelig ville have Så jeg måtte jo søge i blinde..

Anmeld

23. juli 2011

Mca<3

Under 10 og jeg er 38 år   ikke vildt hvar ??

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg ligger bestemt ikke skjul på at jeg har været sammen med en del i mit liv. (vel omkring 20 ca.) Jeg har heller ikke haft mange længere varende forhold.. Man skal trods at igennem et par "tudser" for at finde prinsen.. Og det har jeg bestemt gjort.. (altså fundet prinsen)

Så længe man beskytter sig, og tænker sig om, så kan jeg ikke se nogen grund til at holde sig som nonne ;(
Min kæreste derimod har kun været sammen med en.. MIG.. Men jeg plejer så at sige at han har sans for kvalitet. Og han skulle bruge mange år på at finde den rette.. Jeg derimod havde ikke åbnet øjnene for hvad jeg virkelig ville have Så jeg måtte jo søge i blinde..

Det var godt du har fundet prinsen  

Nej giver dig helt ret. Godt skrevet.. Fik da lige en lille griner  

Anmeld

25. juli 2011

Lunae

Jeg har været i seng med 5 og er 24. Fik min debut som 14 årig og fandt min nuværende kæreste som 17årig! Der har ikke været megen tid til de vilde udskejelser og var også i forhold ret meget fra jeg var 14-17 år.

Jeg er ikke typen til one Night stands osv og håber ikke at der kommer flere på min liste

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

Lunae skriver:

Jeg har været i seng med 5 og er 24. Fik min debut som 14 årig og fandt min nuværende kæreste som 17årig! Der har ikke været megen tid til de vilde udskejelser og var også i forhold ret meget fra jeg var 14-17 år.

Jeg er ikke typen til one Night stands osv og håber ikke at der kommer flere på min liste

Nej det kan jeg godt forstå  

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Hej piger..

Denne debat har sikkert været her mange gange.. 

Men jeg sidder i sofaen og er ved at falde i søvn.. Og var lige det jeg kunne finde på

Hvor mange har du haft sex med?

Fortryder du dine valg ? 

Hvor skal man sætte sit kryds, hvis man har været sammen med hhv. 5, 15, 25 osv.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.