fødselsbilleder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Dianaaa

jeg vil utrolig gerne ha nogen billeder fra min fødsel speciel fra det øjeblik hvor guldklumpen kommer ud til os og op på min mave, og vil jo gerne have et billede af os alle tre, men vi har ingen der kan tage med os fra familierne, så er der nogen er jer der ved om man evt kan få en læge, jordmoder whatever bare en eller anden på fødestuen til at tage nogen billeder.. ? kunne godt være at der er nogen af jer der har prøvet det jo ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Noahmor

Dianaaa skriver:

jeg vil utrolig gerne ha nogen billeder fra min fødsel speciel fra det øjeblik hvor guldklumpen kommer ud til os og op på min mave, og vil jo gerne have et billede af os alle tre, men vi har ingen der kan tage med os fra familierne, så er der nogen er jer der ved om man evt kan få en læge, jordmoder whatever bare en eller anden på fødestuen til at tage nogen billeder.. ? kunne godt være at der er nogen af jer der har prøvet det jo ..  

Vores jordemoder ville gerne tage billede, så det er da bare at spørge dem. 

Anmeld

23. juli 2011

Dianaaa

Noahmor skriver:

Vores jordemoder ville gerne tage billede, så det er da bare at spørge dem. 

super for vil SÅ gerne have de billeder (; tak for svar

Anmeld

23. juli 2011

_-Kathrine-_

Sosu assistenten tog billeder da min mand klippede navlestrengen... Hun spurgte selv.... - men ellers spørg dem - det tror jeg helt sikkert ikke de ville have noget imod!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.