Villads 3 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

_-Kathrine-_

Hej Alle!

Så må jeg nok også hellere lige komme med et indlæg!

Villads blev 3 måneder i onsdags og NØJ hvor er tiden bare fløjet afsted...-hvem har dog taget min lille baby  Ej, det er rigtig skønt at han kan lidt selv :-)

Han kan selv holde hovedet og er begyndt at række ud efter sit legetøj og tage det i munden (Ja, alt skal i munden) Vi har sådan en dims vi kan sætte på hans skråstol med 3 dyr der hænger ned og de får bare nogle tæsk  Han er begyndt at grine med lyd og det er bare så vidunderligt at høre

I onsdags var han ved lægen og fik sin vaccination - han var bare super sej, så jeg tror det var værst for mor  Som også måtte knibe en tåre!! Vi kæmpede dog med en lidt ked og feberramt dreng om aftenen og natten med....

Han er en rigtig drønnert til at sove om dagen, så jeg når ikke så meget inden han er vågnet igen.. men om aftenen går han kold omkring kl 21 + -, sover til kl 3-4 stykker, spiser et kvarter og sover så til 8-halv 9... så kan absolut ikke klage!! 

Han blev vejet i onsdags og vejer 6.1 kg og måler ca 63 cm...

Det var alt for nu

Villads & Kathrine

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

_-Kathrine-_

Og dog.....-Nu har han sgu sovet næsten 2 timer  

Anmeld

23. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
_-Kathrine-_ skriver:

Hej Alle!

Villads blev 3 måneder i onsdags og NØJ hvor er tiden bare fløjet afsted...-hvem har dog taget min lille baby  Ej, det er rigtig skønt at han kan lidt selv :-)

Han kan selv holde hovedet og er begyndt at række ud efter sit legetøj og tage det i munden (Ja, alt skal i munden) Vi har sådan en dims vi kan sætte på hans skråstol med 3 dyr der hænger ned og de får bare nogle tæsk  Han er begyndt at grine med lyd og det er bare så vidunderligt at høre

I onsdags var han ved lægen og fik sin vaccination - han var bare super sej, så jeg tror det var værst for mor  Som også måtte knibe en tåre!! Vi kæmpede dog med en lidt ked og feberramt dreng om aftenen og natten med....

Han er en rigtig drønnert til at sove om dagen, så jeg når ikke så meget inden han er vågnet igen.. men om aftenen går han kold omkring kl 21 + -, sover til kl 3-4 stykker, spiser et kvarter og sover så til 8-halv 9... så kan absolut ikke klage!! 

Det var alt for nu

Villads & Kathrine

hvor er han lækkersmækker!

Anmeld

23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Årh, han er sød! Herhjemme sover lillepigen også super om natten med mindre stabilt/godt om dagen. Men bare de er glade, så kan man for det meste bare glæde sig over det, synes jeg Skøøønt når de griner!

Anmeld

23. juli 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Hej Alle!

Det var alt for nu

Villads & Kathrine

Sikke skøn lille dreng!! Og dejligt med en update!

Anmeld

25. juli 2011

Line Højdal

Sikke nogle dejlige billeder

Tiden flyver afsted - det er lidt skræmmende hvor hurtigt det går og man glemmer helt hvor små de var...

Det er så skønt med grin og bevidste smil. Aske griner også og hjertet smelter jo bare - det er så livsbekræftende!

Uha - ja, den vaccine frygter jeg også. Jeg ved godt at Aske nok skal klare den og bare skal trøstes, men det kommer til at gøre ondt på mor at se ham blive ked af det  Håber Aske klarer den i lige så stiv arm som Villads

Dejlig med opdatering..
Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.