slimproppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Anonym trådstarter

hvordan så ''slimproppen'' ud ved jer ? og hvor lang tid gik der før der skete noget? jeg er i tvivl om  min er på vej ud eller hvad skal man sige var lige på wc og der var sådan noget gennemsigtigt slim(undskyld mig, kunne ikke sige det på en mere lækker måde )  der var ikke meget, men det var der ? og har ikke oplevet den slags slim før.. så er lidt i tvivl

undskyld mit klamme spørgsmål, håber på svar, på forhånd tak

ih håber snart der sker noget 37+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Laura25

Anonym skriver:

hvordan så ''slimproppen'' ud ved jer ? og hvor lang tid gik der før der skete noget? jeg er i tvivl om  min er på vej ud eller hvad skal man sige var lige på wc og der var sådan noget gennemsigtigt slim(undskyld mig, kunne ikke sige det på en mere lækker måde )  der var ikke meget, men det var der ? og har ikke oplevet den slags slim før.. så er lidt i tvivl

undskyld mit klamme spørgsmål, håber på svar, på forhånd tak

ih håber snart der sker noget 37+2

Hehe, nej en graviditet er ikke altid den rene charmebutik. Jeg tror ikke du er i tvivl når slimproppen er gået... Men måske er den på vej? Jeg var selv i tvivl et par gange, men da den endelig gik var jeg alså ikke i tvivl om at det måtte være den. Slimproppen kan i øvrigt godt "gå" flere gange (den genskabes)...Min gik to gange og jeg endte med at blive igangssat.... Men håber da for dig at det er tegn på snarlig fødsel.

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

bare et lille bitte svar

tror de er ved at være trætte af jeg ringer op på fødegangen heletiden nemlig

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg er nu stadig i tvivl, håber også meget at det er fødslen der snart er på vej har også haft en del smerter i lænden de sidste par dage, men igen.. udflåd og smerter i lænden er også en del af slutningen af graviditeten, så det er svært at sige må se tiden an

Anmeld

23. juli 2011

cash83

Min røg først samme dag jeg fødte..det var ligesom starten på mens..sådan lidt brunt fy føj agtig

Pøj pøj med det hele

Anmeld

23. juli 2011

annec

Okay, vidste ikke engang der var noget der hed slimproppen

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

cash83 skriver:

Min røg først samme dag jeg fødte..det var ligesom starten på mens..sådan lidt brunt fy føj agtig

Pøj pøj med det hele

okay jamen det lyder da super lækkert agtig

nu er der gået et par timer og der faktisk ikke rigtigt kommet mere ''slim'' så ved ikke helt hvad de var men tager det som et godt tegn, for jeg er dælme godt nok ved at være utålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.