24+3 med prinsen <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Misselbek skriver:

Maven er godt nok blevet tung og vægten siger +5 kilo! 

fin mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Jeg pillede min ud et halvt års tid inden graviditeten, og jeg har ikke haft nogen problemer

Ts: FANTASTISK lækker mave, smukke! Der sker virkelig ting og sager nu

Tak smukke! Ja det gør der virkelig :b det så skønt!

Anmeld

24. juli 2011

Mor til Mike

WishForaMiracle skriver:

fin mave

Mange tak 

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

Jaa, det tror jeg helt sikkert også han gør ..

Ja jeg har navlepiercing, og har den stadig i.. forstår ikke rigtig spørgsmålet :p

hihi jeg mente om det gør ondt i navlen når den bliver udspilet og piercingen stadig er i? men måske er du slet ikke langt nok til at navlen sådan ligger helt ind til maven

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Jeg pillede min ud et halvt års tid inden graviditeten, og jeg har ikke haft nogen problemer

Ts: FANTASTISK lækker mave, smukke! Der sker virkelig ting og sager nu

ok så er der håb endnu 

Jeg burde pille min ud nu men kan bare sleeet ikke lige få det gjort endnu, er så glad for den 

Anmeld

24. juli 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

ok så er der håb endnu 

Jeg burde pille min ud nu men kan bare sleeet ikke lige få det gjort endnu, er så glad for den 

Så lad den blive i, til det andet bliver nødvendigt Det er jo ikke alles navler der popper ud. Min navle vender stadig indad, for jeg har en ret dyb navle Men kan da se at huden hvor piercingen sad er strukket ret meget ud, så ved ikke lige hvordan det ville være med piercingen i

Anmeld

24. juli 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

hihi jeg mente om det gør ondt i navlen når den bliver udspilet og piercingen stadig er i? men måske er du slet ikke langt nok til at navlen sådan ligger helt ind til maven

Det gjorde ondt, og jeg fik problemer med den, den kløede og irriterede og blødte endda! indtil min kæreste købte et graviditets smykke til mig, så regner ikke med at pille den ud, for nu er den perfekt igen

Anmeld

24. juli 2011

Filippa & Liva

Wauw, der er godt nok sket meget siden dit sidste mavebillede !

Hvor er du bare flot, sikke en dejlig rund mavse ...

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

Det gjorde ondt, og jeg fik problemer med den, den kløede og irriterede og blødte endda! indtil min kæreste købte et graviditets smykke til mig, så regner ikke med at pille den ud, for nu er den perfekt igen

ok jamen det har jeg nemlig også overvejet (tør nemlig ik få den igen )

Men hende min veninde er 2 dage fra termin og den sidste måned har hun haft rigtig ondt der hvor hullet sad pga at arvævet blev heven ud.

Men jeg tror helt sikkert jeg vil prøve sådan en graviditetsting først

er den fra piercingpusher.dk eller? 

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Så lad den blive i, til det andet bliver nødvendigt Det er jo ikke alles navler der popper ud. Min navle vender stadig indad, for jeg har en ret dyb navle Men kan da se at huden hvor piercingen sad er strukket ret meget ud, så ved ikke lige hvordan det ville være med piercingen i

hendes navle går ik udad (endnu) men ligger helt plan, så huden er også trukket ret godt ud.

Synes jeg har en ok dyb navle men det er ikke til at sige hvordan den ser ud om en 7-8 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.