Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: UPDATE!!!!Jeg er kommet hjem efter en tur på sygehuset, jeg fik voldsomme kramper herhjemme og fik afvide jeg skulle kigge forbi, og jeg er/var 7+8 grunden til jeg havde mens., er fordi vores kommende guldklump sidder udenfor livmoderen.. Jeg fik en pille deroppe og akutnr hvis jeg skulle begynde og bløde mere end normalt..Er ked af at jeg satte denne tråd igang - men hvor var jeg lykkelig indtil for kort tid siden
UPDATE!!!!Jeg er kommet hjem efter en tur på sygehuset, jeg fik voldsomme kramper herhjemme og fik afvide jeg skulle kigge forbi, og jeg er/var 7+8 grunden til jeg havde mens., er fordi vores kommende guldklump sidder udenfor livmoderen.. Jeg fik en pille deroppe og akutnr hvis jeg skulle begynde og bløde mere end normalt..Er ked af at jeg satte denne tråd igang - men hvor var jeg lykkelig indtil for kort tid siden
Øv øv det var da en kedelig nyhed herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortil4dejligepiger skriver: Åh nej, søde du. Håber det går hurtigt og at du kommer dig. Hvor hårdt og uretfærdigt! :,-(Jeg ønsker for dig, du snart kan teste positiv igen med en blivende og sund og rask baby!Stort kram
Åh nej, søde du. Håber det går hurtigt og at du kommer dig. Hvor hårdt og uretfærdigt! :,-(Jeg ønsker for dig, du snart kan teste positiv igen med en blivende og sund og rask baby!Stort kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128