I må tro mig eller lade være, men det mærkeligste skete her til morges. '
Inden jeg vågnede drømte jeg om min lillebror Philip. Jeg drømte jeg var oppe på en danseskole sammen med min mor. Pludselig kommer min lillebror og ser helt vild ud i hovedet. Der er nogle andre fyre sammen med ham. Han siger han skal have fat i min mor. Jeg skal så lige finde hende først. Så siger Philip: "Nej vi bliver nødt til at gå nu" og så løber han. Jeg råber efter ham at han skal vente og løber efter ham. Jeg kan ikke finde ham!
Jeg står nu midt inde i byen og kaos hersker. Der er mange grupper af unge fyre som leder efter min bror. De vil ham noget ondt. Jeg løber ind i en bygning hvor han plejer at være og vil finde ham, men han er væk. Da jeg kommer ud på gaden igen møder jeg en mand som begynder at snakke med mig. Han siger at han godt kender Philip og at han egentlig ikke bryder sig om ham, men at han skylder ham en undskyldning. Han går og drikker øl imens jeg snakker med ham. Lige pludselig bliver han dårlig og løber væk fra mig og så kaster han op. Han kaster meget voldsomt op. Jeg vågner med et sæt!
Så ligger jeg lige og vågner for mig selv (en luksus jeg har savnet) Ca. et kvarter senere vågner Carla. Jeg går ind til hende og hun vil op af sin seng med det samme. Så går vi ind i stuen og leger. Så kigger hun op og siger: "Undskyld Philip. Undskyld Philip" og lidt efter siger hun: "Kaster op!" Jeg fik helt is i maven!!! Hvor mærkeligt er det?!?! Og flere gange kigger hun bag mig som om hun kan se en eller anden og jeg tror flere gange at Casper er stået op, men det var han ikke. Jeg spørger hende hvem hun snakker med og hun svarer ikke men leger bare videre. Det var FANME mystisk!!!!
Anmeld