Det er helt sikkert det værd piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Frk.Skruk

Akupunktur er virkelig SÅ undervurderet!

Jeg har haft en depression sidste år, fik anti dep. medicin (tog 20 kilo på) og fik derefter angst - med daglige anfald..

Er nu kommet ud af min medicin - kiloene sidder der godt nok stadig, men er dog fast besluttet på at de skal væk igen ..

Jeg er studerende, og i min uddannelse er der eksamen hver 10 uge

- Noget af en udfordring for en som har angstanfald bare ved tanken om at skulle tale foran andre mennesker..

Nå men en af mine veninders mor er akupunktør ( NADA akupunktør) og tilbyder at hjælpe mig, da jeg står og skal op til en vigtig eksamen..

Tænker lidt at jeg lige så godt kan prøve, da jeg mener jeg har prøvet alt andet.. ( medicin, psykolog, psykoterapeut og hypnose)..

Jeg begyndte at få akupunktur, og allerede efter 2 behandlinger stod jeg til en eksamen UDEN angstanfald og UDEN den sorte klap!!
Det var SÅ VILDT! ( i kan nok fornemme at jeg VIRKELIG synes jeg har fundet KUREN )
Jeg er idag ( efter ca 10 behandlinger) HELT uden anfald, og nu også på vej ned i vægt..
Kunne nok ikke være mere lykkelig!

Derudover har jeg de sidste par år drukket sodavand hver dag, nu har jeg meget sjælendt lyst til sodavand! Og de cigaretter jeg ryger, er overhovedet ikke af lyst, men "vane*" smøger.. Kan sagtens vente med at tænde dagens første cigaret efter kl.16!

Jeg synes det er SÅ VILDT - at jeg ikke kan andet end at anbefale det til alle som kunne have brug for det!!

Hvis nogle af jer kunne tænke jer at prøve, er i meget velkomne til at skrive til mig

Håber at i ellers har en fantastisk fredag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Fenja09

Det lyder da helt fantastisk for dig - kan godt forstå du er glad