Det er helt sikkert det værd piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Frk.Skruk

Akupunktur er virkelig SÅ undervurderet!

Jeg har haft en depression sidste år, fik anti dep. medicin (tog 20 kilo på) og fik derefter angst - med daglige anfald..

Er nu kommet ud af min medicin - kiloene sidder der godt nok stadig, men er dog fast besluttet på at de skal væk igen ..

Jeg er studerende, og i min uddannelse er der eksamen hver 10 uge

- Noget af en udfordring for en som har angstanfald bare ved tanken om at skulle tale foran andre mennesker..

Nå men en af mine veninders mor er akupunktør ( NADA akupunktør) og tilbyder at hjælpe mig, da jeg står og skal op til en vigtig eksamen..

Tænker lidt at jeg lige så godt kan prøve, da jeg mener jeg har prøvet alt andet.. ( medicin, psykolog, psykoterapeut og hypnose)..

Jeg begyndte at få akupunktur, og allerede efter 2 behandlinger stod jeg til en eksamen UDEN angstanfald og UDEN den sorte klap!!
Det var SÅ VILDT! ( i kan nok fornemme at jeg VIRKELIG synes jeg har fundet KUREN )
Jeg er idag ( efter ca 10 behandlinger) HELT uden anfald, og nu også på vej ned i vægt..
Kunne nok ikke være mere lykkelig!

Derudover har jeg de sidste par år drukket sodavand hver dag, nu har jeg meget sjælendt lyst til sodavand! Og de cigaretter jeg ryger, er overhovedet ikke af lyst, men "vane*" smøger.. Kan sagtens vente med at tænde dagens første cigaret efter kl.16!

Jeg synes det er SÅ VILDT - at jeg ikke kan andet end at anbefale det til alle som kunne have brug for det!!

Hvis nogle af jer kunne tænke jer at prøve, er i meget velkomne til at skrive til mig

Håber at i ellers har en fantastisk fredag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Fenja09

Det lyder da helt fantastisk for dig - kan godt forstå du er glad

Jeg tror dog, at akupunktur er som alt andet - noget der virker for nogen og ikke for andre. Nogen opnår den effekt de ønsker ved f.eks hypnose, mens andre ikke kan mærke forskel inkl. dig.

Tror det er helt afhængig af hvem man er og hvor modtagelig den enkelte er overfor behandlingen.

Men dejligt du har fundet noget som kan afhjælpe nogle af dine problemer og som giver dig mere ro i sindet

/Fenja

Anmeld

23. juli 2011

MelikkazMoar

Frk.Skruk skriver:

Akupunktur er virkelig SÅ undervurderet!

Jeg har haft en depression sidste år, fik anti dep. medicin (tog 20 kilo på) og fik derefter angst - med daglige anfald..

Er nu kommet ud af min medicin - kiloene sidder der godt nok stadig, men er dog fast besluttet på at de skal væk igen ..

Jeg er studerende, og i min uddannelse er der eksamen hver 10 uge

- Noget af en udfordring for en som har angstanfald bare ved tanken om at skulle tale foran andre mennesker..

Nå men en af mine veninders mor er akupunktør ( NADA akupunktør) og tilbyder at hjælpe mig, da jeg står og skal op til en vigtig eksamen..

Tænker lidt at jeg lige så godt kan prøve, da jeg mener jeg har prøvet alt andet.. ( medicin, psykolog, psykoterapeut og hypnose)..

Jeg begyndte at få akupunktur, og allerede efter 2 behandlinger stod jeg til en eksamen UDEN angstanfald og UDEN den sorte klap!!
Det var SÅ VILDT! ( i kan nok fornemme at jeg VIRKELIG synes jeg har fundet KUREN )
Jeg er idag ( efter ca 10 behandlinger) HELT uden anfald, og nu også på vej ned i vægt..
Kunne nok ikke være mere lykkelig!

Derudover har jeg de sidste par år drukket sodavand hver dag, nu har jeg meget sjælendt lyst til sodavand! Og de cigaretter jeg ryger, er overhovedet ikke af lyst, men "vane*" smøger.. Kan sagtens vente med at tænde dagens første cigaret efter kl.16!

Jeg synes det er SÅ VILDT - at jeg ikke kan andet end at anbefale det til alle som kunne have brug for det!!

Hvis nogle af jer kunne tænke jer at prøve, er i meget velkomne til at skrive til mig

Håber at i ellers har en fantastisk fredag aften

det lyder rigtig dejligt for dig!

jeg fik akupunktur mod kvalme i graiditet. men troede sq ikke det kune tage deperation g angst.. det m jeg lige læse mere om ...

Anmeld

23. juli 2011

MosterA

Kender godt følelsen. Man bliver næsten helt høj når et par nåle kan hjælpe en af med en stor gene.

Jeg har siden jeg var 11 lidt meget af græs allergi og har stort set ikke kunne være ude om sommeren. Der er slet ikke noget medicin der hjælper på mig og jeg bliver mere eller mindre deprimeret.

Da jeg mødte min kæreste var det helt galt og vi var lige ved at gå fra hinanden fordi jeg var så deprimeret og kæresten troede at jeg konstant var sur på ham. Der en der foreslog mig at prøve akupunktur og det hjalp allerede efter første gang og da jeg havde været der anden gang kunne jeg ligge på en græsplæne uden at græde, snøfte og snotte. Fantastisk følelse.

Da jeg skulle i allergibehandling i år havde jeg meget vand i benene pga. det øget press fra graviditet, meget varme og jeg havde stået meget op i mange dage i træk. Havde haft elefantfødder næsten 2 uger og en halv time efter jeg havde være til akupunktur kunne jeg bogstaveligt se at vandet forsvandt fra mine fødder og om aften var de helt normale!! har ikke haft noget siden.

Nå undskyld den blev lidt lang, bliver bare altid så grebet når jeg snakker om det for akupunktur har virkelig gjort en forskel for mig som jeg kan se det også har gjort for dig!! 

Anmeld

25. juli 2011

Frk.Skruk

Også op med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.