Av hva kan det være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

katja26

Jeg har så ondt at jeg næsten ikk kn gå sidde eller noget jeg har ondt i hofterne lænden ballerne og ned i venstre ben til knæet jeg alene med en dreng på 6 mdr som jeg bærer en del på hva kan det være ? Andre der har prøvet det jeg gravid i 21 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

MorTil4<3

katja26 skriver:

Jeg har så ondt at jeg næsten ikk kn gå sidde eller noget jeg har ondt i hofterne lænden ballerne og ned i venstre ben til knæet jeg alene med en dreng på 6 mdr som jeg bærer en del på hva kan det være ? Andre der har prøvet det jeg gravid i 21 uge

det kunne lyde som en bækkenløsning. .

du må op til din læge og søge råd, men er det bækkenløsning kan de desværre ikk gøre så meget, andet end du må bide det i dig . -

Anmeld

22. juli 2011

katja26

MilleMus1988 skriver:

det kunne lyde som en bækkenløsning. .

du må op til din læge og søge råd, men er det bækkenløsning kan de desværre ikk gøre så meget, andet end du må bide det i dig . -

Det håber jeg ikk det er da jeg ikk rigtig har nogen til at hjælpe med den lille men tak for svaret vil ringe til lægen mandg

Anmeld

22. juli 2011

MorTil4<3

katja26 skriver:

Det håber jeg ikk det er da jeg ikk rigtig har nogen til at hjælpe med den lille men tak for svaret vil ringe til lægen mandg

det er noget skidt noget

håber for dig at du klare dig . .

jeg fik selv bækkenløsning allerede i 3 måned, og av av av .

Anmeld

22. juli 2011

katja26

MilleMus1988 skriver:

det er noget skidt noget

håber for dig at du klare dig . .

jeg fik selv bækkenløsning allerede i 3 måned, og av av av .

Ja har hørt det sku være et helvede og ha men for satan for gør det ondt

Anmeld

23. juli 2011

katja26

hvordan finder de ud af om det er det?

Anmeld

23. juli 2011

Muhmi

katja26 skriver:

hvordan finder de ud af om det er det?

Well... Min læge sagde at hvis jeg stadig kunne støvsuge og gøre rent, så havde jeg ikke bækkenløsning... Så prøv og se om du kan det hehe

Anmeld

23. juli 2011

lotte32

AVAV for søren da jeg føler med dig

lyder som det jeg har døjet med de sidste par dage, ondt i lænd, baller og ned i det ene ben.. gør bare så nullernaller.. og jeg er kun 16+1

Men håber da ikke at det er bækkenløsning, hverken for dig eller mig

God bedring

Lotte Ø.

Anmeld

23. juli 2011

katja26

Muhmi skriver:

Well... Min læge sagde at hvis jeg stadig kunne støvsuge og gøre rent, så havde jeg ikke bækkenløsning... Så prøv og se om du kan det hehe

skal man slet ikk ku gøre det eller er det hvis det gør ondt når man gør det hehe

Anmeld

23. juli 2011

Muhmi

katja26 skriver:

skal man slet ikk ku gøre det eller er det hvis det gør ondt når man gør det hehe

Det skal gøre så ondt at man enten bliver nød til at holde en masse pauser imens, eller man overhovedet ikke kan gøre det... Men den læge jeg var inde hos er også en douche.... Gå til lægen på mandag og så hold dig en afslapningsweekend hvor du bliver vartet op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.