Hvordan får jeg det sagt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har været i forhold med en fyr et par måneder, ikke noget der er offentliggjort nogen steder, hverken facebook eller andre steder da kommunen tjekker op og jeg er enlig, og vil helst ikke skulle betale alle mine tilskud tilbage..

MEN jeg er bare kommet så meget i tvivl om det her forhold virkelig er det jeg vil?? Jeg har altid lært at tvivler man så er det ikke det rigtige man har gang i, og det tror jeg virkelig ikke det her det er..

Han er skide sød, og omsorgsfuld overfor både mig og mit barn, han er en rigtig god kammerat, og vil jo helst ikke miste ham som kammerat.. Men det ved jeg at jeg nok kommer til..

Han har selv sagt til mig at hvis det ikke går imellem ham og mig så mister han fuldstændig troen på det modsatte køn og forstår ham godt efter alle de ting han har været igennem det sidste år..

Problemet er bare at jeg ikke føler jeg har fået lov til at "udforske" eller være mig selv.. jeg har været i både længere og kortere forhold siden jeg var 16, og nu erj eg 22.. et af de har forhold kom der jo så et barn ud af som jeg elsker højere end noget andet, og vil virkelig bare være der for det..

Jeg er bare så bange for at han ikke forstår mig og mit valg..

Hvordan skal jeg fortælle det til ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Kom nu piger, hjælp en desperat..

Anmeld

22. juli 2011

1000Ben

Livet er for kort til at være i et forhold med én, hvor det ikke føles rigtigt ( Men det må være hårdt at skulle træffe en sådan beslutning og kan godt forstå at du ikke har lyst til at gøre ham ked af det og miste ham helt. Krydser fingre for at du vælger det som er helt rigtigt for dig, men mener som sagt at livet er for kort til ikke at være HELT lykkelig 

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Livet er for kort til at være i et forhold med én, hvor det ikke føles rigtigt ( Men det må være hårdt at skulle træffe en sådan beslutning og kan godt forstå at du ikke har lyst til at gøre ham ked af det og miste ham helt. Krydser fingre for at du vælger det som er helt rigtigt for dig, men mener som sagt at livet er for kort til ikke at være HELT lykkelig 

det er præcis sådan jeg har det.. livet er for kort til sådan noget..

Men har det bare så svært med det efter at han kom med den kommentar om at hvis det ikke gik mellem ham og mig så droppede han forhold og hunkøn fuldstændig..

jeg vil jo ikke være den der slukker hans håb om en rigtig lille familie engang..

Anmeld

22. juli 2011

1000Ben

Anonym skriver:

det er præcis sådan jeg har det.. livet er for kort til sådan noget..

Men har det bare så svært med det efter at han kom med den kommentar om at hvis det ikke gik mellem ham og mig så droppede han forhold og hunkøn fuldstændig..

jeg vil jo ikke være den der slukker hans håb om en rigtig lille familie engang..

Det kan jeg også godt se er en rigtig svær én at stå i, men det nytter jo heller ikke noget at du går de næste mange år frem og ikke er lykkelig (for hvis du ikke er det, så går det jo galt før eller siden alligevel) og det er jo heller ikke så sjovt for ham, hvis han pludselig finder ud af at du har haft det sådan længe. Jeg ville tage en snak med ham om at du ikke er helt så varm som du troede du var (måske sig noget om en pause og at du har brug for at tænke tingene igennem og at du måske ikke helt var klart til et nyt forhold osv) Ordet "pause" giver jo også dig en chance til at finde ud af om I skal gå fra hinanden eller om du pludselig savner ham helt vildt....

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Det kan jeg også godt se er en rigtig svær én at stå i, men det nytter jo heller ikke noget at du går de næste mange år frem og ikke er lykkelig (for hvis du ikke er det, så går det jo galt før eller siden alligevel) og det er jo heller ikke så sjovt for ham, hvis han pludselig finder ud af at du har haft det sådan længe. Jeg ville tage en snak med ham om at du ikke er helt så varm som du troede du var (måske sig noget om en pause og at du har brug for at tænke tingene igennem og at du måske ikke helt var klart til et nyt forhold osv) Ordet "pause" giver jo også dig en chance til at finde ud af om I skal gå fra hinanden eller om du pludselig savner ham helt vildt....

du har ret.. måske jeg bare skal sige jeg har brug for en pause..

Men en pause efter et par måneder?? det lugter jo langt væk af "jeg kan ikke lide dig og vil bare ud af det her" bare pakket pænere ind..

hvis han nu bare ikke var kommet med den skide kommentar, så havde jeg ikke haft det så svært med det..

Anmeld

22. juli 2011

svanen73

Det der mange der siger...for på den måde gir de jo partneren en slags dårlig samvitighed og mon ik han fornemmer at der er noget i gære...

Og det er IKKE dit problem. Kom ud af det hvis du ik er glad. Og mon ik han i længden og bagefter kan se det er det rigtige...I fortjener jo begge at være lykkelige i et forhold og I er det ik sammen.

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Det der mange der siger...for på den måde gir de jo partneren en slags dårlig samvitighed og mon ik han fornemmer at der er noget i gære...

Og det er IKKE dit problem. Kom ud af det hvis du ik er glad. Og mon ik han i længden og bagefter kan se det er det rigtige...I fortjener jo begge at være lykkelige i et forhold og I er det ik sammen.

og han gav mig jo netop dårlig samvittighed..

jo mon ikke han kan mærke der er noget under opsejling..

JEG er ihvertfald ikke lykkelig lige nu, og er bange for at jeg ikke kan blive det.. Han er alt det jeg længe har ledt efter, men alligevel er det bare ikke rigtigt hvis du forstår??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.