Hvordan føles graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg tænker ikke i starten, inden man tester positivt.

Men når man har testet positivt.

Hvordan følees det at være gravid, hvordan mærker man det i starten ? Da man jo ikke mærker spark der.

Håber nogle vil svare, er lidt nysgerrig.

Jeg havde mange menslignende smerter de første 8 uger, brystspændinger, træthed og kvalme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvordan følees det at være gravid, hvordan mærker man det i starten ? Da man jo ikke mærker spark der.

Man kan have mens smerter, være træt, utilpas, føle sig lidt småsløj som ved feber, evt. brystspændinger og oppustethed. Og så er der også nogle piger som får kvalme og sjove madvaner fra dag 1.

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg følte mig nok ikke som sådan GRAVID, bare syg Jeg havde madlede, menstruationssmerter og forbandet ondt i brysterne. Det gik over omkring de 12 uger, og nu er det eneste jeg mærker træthed og spark + lidt bækkensmerter

Anmeld

22. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg tror jeg er det, rigtig gætttet. Også derfor jeg er anonym. Men ville ikke spørge om symptomer på graviditet, dem kender man jo til, eller har læst om.

Ville hellere høre hvordan det var i starten af graviditeten.

Jeg har nemlig ekstremt ømme brystvorter,

Ekstreme mens smerter, men ingen mens.

Og så har jeg det skidt om morgenen

mm.

Håber den er der for jer. Men det er forskelligt fra person til person. Selv fik jeg kvalme et par dage FØR forventet mens og det var konstant, trætheden kom først i 7. uge, ellers kom mange symtomer efter den positive test, tror også nogle måske var indbildning, men ak, det var jo alligevel skønt.

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

i starten var det kun vorterne der var lidt ømme, og man kunne klemme noget væske ud, men efter nogen uger gjorde hele brystet så ondt at jeg ikke kunne gå i brusebad.. kunne slet ikke have at noget rørte mine bryster, heller ikke bare vand.. kunne ikke have bh på i 3 uger.. 

men syns de der mens lignende smerter er det værste .. det gør røv ondt har nogen gange været nødt til at sætte mig ned når de kom , kunne slet ikek stå på benene. kan slet ikke forestille mig hvor slem en ve er :/ 

og så det her med at man bliver "tæt i næsen(snottet)" i uge 16/17 er ret træls (forsvinder når man føder) 

meget ubehageligt i starten.. men det bliver bare det hele værd når den værste kvalme lige har lagt sig

Grunden til jeg oprettede dette indlæg er fordi jeg tror jeg er gravid, er rimelig sikker. Men ville ikke spørge om symptomer, dem har man jo hørt om, og læst om.

Men ville gerne vide, hvordan det er, når man har konstateret det.

Men jeg har nemlig også ekstreme mens smerter, meget mere end ved alm. mens. De gør virkelig nas, og som du siger, man kan næsten ikke stå oprejst.

Mine brystvorter, kan jeg slet ikke røre ved, og har sagt til min kæreste han ikke må røre dem under sex.

Har de lidt små skidt om morgenen

Anmeld

22. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

Grunden til jeg oprettede dette indlæg er fordi jeg tror jeg er gravid, er rimelig sikker. Men ville ikke spørge om symptomer, dem har man jo hørt om, og læst om.

Men ville gerne vide, hvordan det er, når man har konstateret det.

Men jeg har nemlig også ekstreme mens smerter, meget mere end ved alm. mens. De gør virkelig nas, og som du siger, man kan næsten ikke stå oprejst.

Mine brystvorter, kan jeg slet ikke røre ved, og har sagt til min kæreste han ikke må røre dem under sex.

Har de lidt små skidt om morgenen

Så er lille forsigtigt tillykke herfra,..  

ta en test, då finder du snart ud a det  

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg følte mig nok ikke som sådan GRAVID, bare syg Jeg havde madlede, menstruationssmerter og forbandet ondt i brysterne. Det gik over omkring de 12 uger, og nu er det eneste jeg mærker træthed og spark + lidt bækkensmerter

Det er ligesom mig. Kan sidde og spise og pludselig er jeg ved at brække mig over det jeg spiser.

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Håber den er der for jer. Men det er forskelligt fra person til person. Selv fik jeg kvalme et par dage FØR forventet mens og det var konstant, trætheden kom først i 7. uge, ellers kom mange symtomer efter den positive test, tror også nogle måske var indbildning, men ak, det var jo alligevel skønt.

Tak for det

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Så er lille forsigtigt tillykke herfra,..  

ta en test, då finder du snart ud a det  

Tak skal du have, håber det bedste

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Det er ligesom mig. Kan sidde og spise og pludselig er jeg ved at brække mig over det jeg spiser.

Samme her! En dag havde jeg pludselig lyst til småkager, så jeg brugte flere timer på at bage lækre chocolate chip cookies. Da de var færdige brækkede jeg mig ved lugten over dem, og fik dem aldrig spist. Min kæreste spiste lidt, og resten måtte smides ud. Det vender bare SÅ hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.