Muligvis gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

Ville bare lige stille et spørgsmål til jer. Jeg gør det anonymt, da jeg ikke ved om der er nogen herinde som kender mig sagen er den at jeg er gået 3 dage over tiden, og har de sidste dage haft meget få og små pletblødninger, så jeg har tænkt at min mens nok var på vej. Men da disse små blødninger har varede nogle dage nu, uden ar blive til mere, besluttede jeg i dag at tage en test. Den var svagt, svagt positivt men kunne ane den. Efter 7-8 min blev den dog synlig, men ikke helt klar sim control stregen. Er jeg så mon gravid, når der gik nogle minutter over den tid der står, man skal aflæse inden?? Kan en negativ test godt blive synlig positiv, efter 10-15 min??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Hendemichelle

Ja, det er du sansynligvis 

- Må man sige tillykke? 

Anmeld

22. juli 2011

Kofoed.

Var den svag positiv indenfor tiden?

Anmeld

22. juli 2011

Chewy

Det lyder til, du er gravid. Er du ikke glad for det?

Forsigtigt tillykke

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvis jeg er gravid, er det skønt, men må nok hellere tage en test i løbet af weekenden.  den var meget svag positiv efter 2 min næsten ikke synlig, men kunne anes hvis man ville  efter ca 6-7 min kunne jeg se den tydeligere men stadig med de stærke briller på. Hihi efter ca 10 min kunne den sagtens ses  blev bare lige i tvivl om den ville blive positiv efter aflæsnings tiden var overstået, selvom jeg måske ikke er gravid? Men tænker bare den er meget synlig svag, hvid jeg ikke skulle være gravid??

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Det lyder til, du er gravid. Er du ikke glad for det?

Forsigtigt tillykke

Hvis jeg er gravid, så jan du tro ar jeg er glad 

Anmeld

22. juli 2011

Hendemichelle

Anonym skriver:

Hvis jeg er gravid, er det skønt, men må nok hellere tage en test i løbet af weekenden.  den var meget svag positiv efter 2 min næsten ikke synlig, men kunne anes hvis man ville  efter ca 6-7 min kunne jeg se den tydeligere men stadig med de stærke briller på. Hihi efter ca 10 min kunne den sagtens ses  blev bare lige i tvivl om den ville blive positiv efter aflæsnings tiden var overstået, selvom jeg måske ikke er gravid? Men tænker bare den er meget synlig svag, hvid jeg ikke skulle være gravid??

Det er vist kun dem der har ligget i flere timer der ikke passer. Min første test - som åbenbart var da jeg var 2+0  var så usynlig at kun jeg kunne se den 

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Den skal bare komme frem inde for tiden. Det er helt normalt at de så udvikler sig lidt over tid. 

Jeg tror den er der. 

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Hendemichelle skriver:

Det er vist kun dem der har ligget i flere timer der ikke passer. Min første test - som åbenbart var da jeg var 2+0  var så usynlig at kun jeg kunne se den 

Da jeg ventede min datter, var den også meget svag, første gang jeg tig en test, men efterhånden som dagene gik og jeh tog nye test, så blev den hurtigere positiv ... Hvis jeg et gravid, kan jeg heller ikke være langt henne. Fik fjernet min spiral den 28 juni. Så måske er det derfor den ikke er helt klar, i stregen 

Anmeld

22. juli 2011

dukke

En negativ test der blive synlig positiv, efter 10-15 min er ikke en gyldig positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.