Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Jeg var ganske tilfreds. Fødte der sidste år..Og vi fik en ene stue hvor min kæreste måtte overnatte alle dage.Maden var også fin.De fik i okt sidste år ny fødegang osv, (jeg fødte self li inden, typisk! ) som sku være super god med familie stuer osv.
Jeg var ganske tilfreds. Fødte der sidste år..Og vi fik en ene stue hvor min kæreste måtte overnatte alle dage.Maden var også fin.De fik i okt sidste år ny fødegang osv, (jeg fødte self li inden, typisk! ) som sku være super god med familie stuer osv.
Super det lyder jo fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kigger lige med skal nemlig selv føde der til nov
Lukasmor skriver: - Må faderen overnatte med mor/barn?Jep han sover på en sofa ved siden af sengen.- Maden?Vi klagede ikke over maden - Er der enestuer?Vi lå kun min kæreste, jeg og Lukas En dejlig oplevelse på næstved sygehus. Rigtig søde jordemødre!!
- Må faderen overnatte med mor/barn?Jep han sover på en sofa ved siden af sengen.- Maden?Vi klagede ikke over maden - Er der enestuer?Vi lå kun min kæreste, jeg og Lukas En dejlig oplevelse på næstved sygehus. Rigtig søde jordemødre!!
Orh det lyder super godt.. Tror nemlig min kæreste ville blive så ked af det hvis der var en der kom og sagde han skulle køre hjem
Så håber i hvert fald på det bedste
Miia90 skriver: Jeg kigger lige med skal nemlig selv føde der til nov
CSDK<3 skriver: Orh det lyder super godt.. Tror nemlig min kæreste ville blive så ked af det hvis der var en der kom og sagde han skulle køre hjem Så håber i hvert fald på det bedste
Min kæreste fik altså en seng
jeg fødte på næstved sygehus.. og var yderst tilfreds.. de var simpelthen så proffessionelle, og dygtige havde den skønneste fødsel.. blev dog kørt til nykøbing sygehus ét par timer efter fødslen.. så nåede ikke at sove der.. men ellers var jeg yderst tilfreds
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128