Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.. fandt lige ud af at jeg havde en gammel bruger herinde fra sidst jeg var gravid (som jeg mistede). Blogger på www.babydutten.blogspot.com
Glæder mig til at følge jer herinde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hendemichelle skriver: Hej piger.. fandt lige ud af at jeg havde en gammel bruger herinde fra sidst jeg var gravid (som jeg mistede). Blogger på www.babydutten.blogspot.com Glæder mig til at følge jer herinde!
Velkommen tilbage. Og tillykke med spiren
Hej piger.. fandt lige ud af at jeg havde en gammel bruger herinde fra sidst jeg var gravid (som jeg mistede). Blogger på www.babydutten.blogspot.com Glæder mig til at følge jer herinde!
Velkommen til Må næsten være din mand der er herinde? Synes jeg kan huske bloggen
Tillykke med maven !
Lukasmor skriver: Velkommen til Må næsten være din mand der er herinde? Synes jeg kan huske bloggen
Er HAN herinde? synes godt nok han har brugt lidt tid med computeren på det sidste
Hendemichelle skriver: Er HAN herinde? synes godt nok han har brugt lidt tid med computeren på det sidste
Lukasmor skriver: Nu ved du hvorfor
Nu ved du hvorfor
Hehe, ja - må jeg lige udspørge ham om!
Hendemichelle skriver: Hehe, ja - må jeg lige udspørge ham om!
Tror du har sagt for meget nu
TS: velkommen og ja, det er vist din mand/kæreste der har spammet herinde de sidste par dage
Velkommen tilbage, og tillykke... Har kigget din blog, og glæder mig til at følge dig
Kofoed. skriver: Tror du har sagt for meget nu TS: velkommen og ja, det er vist din mand/kæreste der har spammet herinde de sidste par dage
Spammet ligefrem? Haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128