Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ih sikke nogle gode billeder....
Ih sikke nogle gode billeder....
Mange tak søde, det var faktisk ret svært fordi hun lå langt nede og med moderkagen lige foran ansigtet .. (; men syntes da at de blev super dem vi fik.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulleunge skriver: Mange tak søde, det var faktisk ret svært fordi hun lå langt nede og med moderkagen lige foran ansigtet .. (; men syntes da at de blev super dem vi fik.
Ja de kan være nogle vildbasser derinde... Godt at I fik nogle gode billeder med hjem...
Mira0911 skriver: Ja de kan være nogle vildbasser derinde... Godt at I fik nogle gode billeder med hjem...
Hihi jaaaa
sikke nogle fine billeder...
Baby-støv skriver: sikke nogle fine billeder...
Tak (;
hi hi, elsker bare det sidste billede hvor hendes lille snude er trykket helt op mod scanneren ... hun er jo bare så sød altså !
BigBabyWish skriver: hi hi, elsker bare det sidste billede hvor hendes lille snude er trykket helt op mod scanneren ... hun er jo bare så sød altså !
Haha jep det er sååå godt jo ..
Mulleunge skriver: Så har vi været til 3D scanning, og det var bare HELT FANTASTISK .. Hun var super aktiv i maven og lavede vildt mange grimasser (; Hun ligner uden tvivl sin far, samme store læber og næse, og hun var fyldt med hår sagde han .. hihi .. Han havde svært ved at tage gode billeder, da hun som alle andre scanninger ligger VILDT uroligt og er ret så vild .. Hun vejer 1090 gram. så er ikke en så stor pige, jeg mærker hende konstant og undre mig over om hun overhovedet sover på noget tidspunkt hihi .. Lige et par billeder af min lille pige
Så har vi været til 3D scanning, og det var bare HELT FANTASTISK ..
Hun var super aktiv i maven og lavede vildt mange grimasser (; Hun ligner uden tvivl sin far, samme store læber og næse, og hun var fyldt med hår sagde han .. hihi ..
Han havde svært ved at tage gode billeder, da hun som alle andre scanninger ligger VILDT uroligt og er ret så vild ..
Hun vejer 1090 gram. så er ikke en så stor pige, jeg mærker hende konstant og undre mig over om hun overhovedet sover på noget tidspunkt hihi ..
Lige et par billeder af min lille pige
Hvor er hun bare fin!!! Blir spændende at se hende når hun kommer ud derindefra
Mettefpigen skriver: Hvor er hun bare fin!!! Blir spændende at se hende når hun kommer ud derindefra
Jep rigtig meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128