Uge 27 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Lisbeth85

Mulleunge skriver:

Ja jeg håber det samme, hun må gerne vente bare lidt altså .. Det er jo lidt tidligt at ligge sig klar og synke på den måde syntes jeg nok 

Ja, der er da et stykke tid til endnu, men det er da rart, at hun ligger som hun skal derinde - min dreng lå med hovedet opad allerede omkring uge 27, og han vendte sig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mauser.

Lisbeth85 skriver:

Ja, der er da et stykke tid til endnu, men det er da rart, at hun ligger som hun skal derinde - min dreng lå med hovedet opad allerede omkring uge 27, og han vendte sig ikke

Jamen dejligt at hun ligger som hun skal, men at maven allerede er sunket, er det ikke lidt tidligt ?? :/ han sagde at det ikke var usandsynligt at hun kom før tid .. 

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

Forresten har lige oprettet en tråd med 3D billeder af hende (; 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Mulleunge skriver:

Jamen dejligt at hun ligger som hun skal, men at maven allerede er sunket, er det ikke lidt tidligt ?? :/ han sagde at det ikke var usandsynligt at hun kom før tid .. 

Tja, jeg ahvde plukveer siden uge 18 og så frem til jeg fødte Det var også helt vildt, sagde en masse... og mange mente, at han kom før tid, da min krop havde så mange... MEN han kom dagen før terminsdatoen d. 23. oktober...så de siger så meget - du må bare se tiden an, og lade din krop og lillepigen gøre sit

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

Lisbeth85 skriver:

Tja, jeg ahvde plukveer siden uge 18 og så frem til jeg fødte Det var også helt vildt, sagde en masse... og mange mente, at han kom før tid, da min krop havde så mange... MEN han kom dagen før terminsdatoen d. 23. oktober...så de siger så meget - du må bare se tiden an, og lade din krop og lillepigen gøre sit

Jep .. Jeg må tage den med ro (: man bliver bare lid bekymret jo .. 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Mulleunge skriver:

Jep .. Jeg må tage den med ro (: man bliver bare lid bekymret jo .. 

Selvfølgelig gør man det, men som du siger, så tager du den bare med ro, og så skal det nok gå alt sammen Held og lykke herfra mig

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

Lisbeth85 skriver:

Selvfølgelig gør man det, men som du siger, så tager du den bare med ro, og så skal det nok gå alt sammen Held og lykke herfra mig

Tak .. Jeg har lige været til 3D scanning hvis du vil se billeder af solstrålen ?? de er på en ny tråd jeg har oprettet .. smiler 

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth85

Mulleunge skriver:

Tak .. Jeg har lige været til 3D scanning hvis du vil se billeder af solstrålen ?? de er på en ny tråd jeg har oprettet .. smiler 

Dem kan jeg da lige tjekke ud Tak for info

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Rigtig flot mave... 

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Rigtig flot mave... 

Tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.