Tidlig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

malenemusen

Er der nogen af jer piger der er blevet scannet allerede?

Jeg skal til tryghedsscanning på fertilitetsklinikken på tirsdag, og jeg er bare super spændt på om der er hjerteblink.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Silja&Noam

malenemusen skriver:

Jeg skal til tryghedsscanning på fertilitetsklinikken på tirsdag, og jeg er bare super spændt på om der er hjerteblink.

Ja jeg betalte mig fra det på en klinik igår. Har mistet før omkring den her tid så måtte bare se om alt var okay. Det var det og så skal jeg så scannes på sygehuset næste uge

Anmeld

23. juli 2011

HenrietteBuchvadt

Jeg skal muligvis scannes på mandag, pga jeg lider af voldsom kvalme og de derfor mistænker der kan være mere end en

Derudover har jeg aborteret x 4 så vi skulle scannes lige meget hvad..

Vandt sidste år en kønsscanning og da vi ikke ønsker kønnet har jeg fået lavet den om til en tryghedsscanning, det er dog først 11 august, men nu ser jeg jo heldigvis filur inden da

Glæder mig til at høre om jeres scanninger i næste uge

Anmeld

25. juli 2011

Babylil

malenemusen skriver:

Jeg skal også til min første scanning imorgen. Jeg er bare så nervøs. Håber det bedste Ihh, kan ikke forstå at det er imorgen, synes ventetiden har været såååå lang

Ønsker dig al held og lykke imorgen

Anmeld

25. juli 2011

<3

Næh jeg er vist kedelig gammeldags på den facon . Har aldrig haft problemer før, har været gravid en gang og der kom en vidunderlig dreng ud af det så jeg er fin med at vente til NF, dog glæder jeg mig som en gal!

Anmeld

25. juli 2011

Kariina

Nej, skal først til Nf d. 22/8 og gaaab der er længe til....

Har virkelig svært at vente denne gang tror også det fordi det 2 gang

1 gang var jeg ellers først til scanning i uge 20, men det var ikke så slemt og vente syntes jeg

Anmeld

25. juli 2011

<3

Kariina skriver:

Nej, skal først til Nf d. 22/8 og gaaab der er længe til....

Har virkelig svært at vente denne gang tror også det fordi det 2 gang

1 gang var jeg ellers først til scanning i uge 20, men det var ikke så slemt og vente syntes jeg

jeg skal også til NF d.22 Glæder mig allerede helt vildt!

Anmeld

26. juli 2011

Kariina

mrs X skriver:

jeg skal også til NF d.22 Glæder mig allerede helt vildt!

Jeg skal kl.10.30  På Roskilde sygehus

Glæder mig også til at se Blink

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Så fik jeg endelig indkaldelse til scanning på fredag weee glæder mig til at se hjerteblink

Anmeld

28. juli 2011

vivi3

altså hvor er jeg bare total misundelig... jeg venter mit 3 barn og har ikke været til alm scanning med nogen af de to første.. (den yngste er også lige blevet 6!)

jeg har en tid hos lægen i næste uge.. når jeg er 8+ uger henne og jeg regner ikke med at skulle til scanning før sidst i aug eller evt. først i sep.

Er jeg mon galt på den... ?? har regnet mig frem til en termin ca 14 marts.

jeg syntes det lyder som om I alle sammen skal eller har været til scanning.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.