at shoppe til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

Ladys ladys ladys shopper I andre også allerede eller venter i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

TbCp

Jeg har ikke shoppet noget endnu, men har dog fået nogle af de ting hjem vi skal låne fra andre.

Men... vi har jo en datter i forvejen, så inden jeg ved om vi får en pige eller en dreng vil jeg ikke shoppe alt for meget. Jeg tænker at bliver det en pige igen, så har jeg jo nok noget tøj der kan bruges...

Så jeg venter lidt med shopperiet

Nå ja... jeg har forøvrigt fået min mors nabo til at strikke et tæppe til den lille... sådan et "Mary-tæppe" Så lidt er der da på vej

Anmeld

22. juli 2011

Louiiiise

Jeg shopper helt vildt, neutralt

Anmeld

23. juli 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Ladys ladys ladys shopper I andre også allerede eller venter i?

Vi shopper - både manse og jeg!!!  

Kan og vil ikke lade vær...

Har dog kun købt lidt tøj og et sæt sengetøj, ingen større ting, men vi har kigget på barnevogn (i går faktisk)!

Anmeld

23. juli 2011

AnneH

Vi har købt både barnevogn, seng, puslebord, babyalarm, dyne og puslepude...

Det er vores første vi venter og kan slet ikke vente til at købe mere, hvor min mand mere synes vi skal vente lidt og evt ønske os tingene i julegave!!

Vil jo bare gerne kunne bestemme selv hvad vi får

Anmeld

23. juli 2011

kekp

Vi har slet ikke købt noget endnu. Jeg er tror at jeg begynder at gå shopamok når vi har fået kønnet at vide den 5/9

Så det eneste vi har lige nu er en lille hvid body som vi har fået af min mands kollega, og så er min svigermor igang med at strikke et tæppe, også et "mary-tæppe" og jo så har jeg et tæppe som min egen mormor strikkede til mig i sin tid. Men der er intet vi selv har købt... endnu.....

Anmeld

23. juli 2011

Møn-Mor

Jeg har ikke købt det vilde ind endnu. Vil gerne vente til jeg har været til MD-skanning d. 7. sept.

Har dog købt en babydyne, som var på udsalg og min mor har købt mig et sengesæt samt en gave til min kæreste (en bodystocking med skriften "I love Dad" på .

Så her på matriklen venter vi lidt med at shoppe, men der kigges meget (for mit vedkommende) på diverse ting både brugt og nyt.

Anmeld

24. juli 2011

lotte32

Lidt har vi da købt 

Har to store børn og en gennemgang og sortering af deres baby-tøj viste at vi faktisk har en komplet neutral garderobe til nyfødt derudover shopper vi brugt, har bla. købt en tremmeseng (100kr) en gaia&co pusletaske (50kr.) og en duni-duo(300kr)

og så har jeg også syet lidt, bla. ammepude, barnevognspude, nusse/sutteklude og puslepude

Lotte Ø.

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

hihi dejligt at læse I andre også shopper ... var lige kylling og gemme mig bag ano for skulle ikke fremstå som totalt shopaholic selvom jeg er det  har lige gennem shoppet i de sidste mange dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.