Feinschmecker - my ass!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

ivfmarie

Ej - er det ikke lamt? Eller jeg bare ond af misundelse over ingen penge at have?
Det er da tyndt at det er det bedste bud på underholdning - at vise stakkels fortvivlede svinerige menneskers forsøg på at brænde flest mulig knaster af tind de absolut ikke kan leve uden!? Hvad gir I - iaften skal der købes pink tapet til 6-8 TUSIND(!!!) pr meter... Jeg syns faktisk at de skulle skamme sig.

Marie - snerpet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Juniors mor

Aaiiijjj hvor lyder det dog åndsvagt!!! Altså jeg bliver mere og mere glad for at jeg har smidt fjernsynet ud!!! ;)
Helle - nok også lidt snerpet:-o

Anmeld

27. februar 2008

Grynt

ja jeg fatter det nu hellere ikke (?)(?)(?) gad vide om de nu også er lykkelige, sådan virkelig lykkelige (?)

Som vi alle véd så kan penge ikke købe kærlighed (C) Jeg har prøvet at være i et ægteskab, hvor vi havde penge, dyre diamanter, smart tøj osv osv, men var jeg lykkelig, nope!!! Nu sidder jeg her og er ikke just rig på penge,men vi har en masse kærlighed. Jeg véd nu godt hvor jeg vil være...nemlig lige her (L)(L)

Men hvis det gør folk lykkelig at have dyrt tapet så fred være med det...what ever rocks their boat :P

Tina, som har jordens dejligste familie og en masse diamanter gemt langt væk:D

Anmeld

27. februar 2008

LouiseViola

Så ikke lige programmet, men det lyder sgu da for vildt, vi er eninge om at du har skrevet tapet til 6000-8000 gode danske kroner pr. meter, det er da HELT VILDT8(8(8(8(
Nå men så ved man da ikke hvad man skal bruge sine penge på! I stedet for tapet kunne de måske også bare klistre pengesedler direkte på væggen, det ville ca. blive sammen pris8D

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

LouiseViola skriver:

Så ikke lige programmet, men det lyder sgu da for vildt, vi er eninge om at du har skrevet tapet til 6000-8000 gode danske kroner pr. meter, det er da HELT VILDT8(8(8(8(
Nå men så ved man da ikke hvad man skal bruge sine penge på! I stedet for tapet kunne de måske også bare klistre pengesedler direkte på væggen, det ville ca. blive sammen pris8D

Tilbudet endte faktisk med at blive tapet for 108.000 kr (ethundredeogotteTUSINDE) og det var jo ikke for et helt hus... bare et par baner i soveværelset!

Marie- i shok!! "Heldigvis" takkede den stakkels rige mand nej

Anmeld

28. februar 2008

Mikkelmusen

LouiseViola skriver:

ha ha sådan et tapet udstråler bare blærerøv, Men man ville være sikker på at folk var klar over man var stinkende rig...:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.