Hvem er aktive herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Line Højdal

Hej alle...

Der er flere der påpeger at vores gruppe er stort set uden aktivitet! Men jeg ved selv at tiden ikke altid er der til at svare på diverse indlæg - flere gange har jeg været på for at se om der er noget nyt, men har heller ikke selv skrevet. Ofte føler jeg også kun at jeg har tid til et halvhjertet svar - og så undlader jeg oftest helt at svare. Måske andre har det på samme måde?

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjov hvis os der er aktive herinde lige giver en melding i denne tråd... det tager ikke lang tid  Og så kan vi jo se om der er grundlag for at sætte lidt "fut i fejemøget"

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Pipkukkeren skriver:

Hej alle...

Der er flere der påpeger at vores gruppe er stort set uden aktivitet! Men jeg ved selv at tiden ikke altid er der til at svare på diverse indlæg - flere gange har jeg været på for at se om der er noget nyt, men har heller ikke selv skrevet. Ofte føler jeg også kun at jeg har tid til et halvhjertet svar - og så undlader jeg oftest helt at svare. Måske andre har det på samme måde?

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjov hvis os der er aktive herinde lige giver en melding i denne tråd... det tager ikke lang tid  Og så kan vi jo se om der er grundlag for at sætte lidt "fut i fejemøget"

Line

hej!

jeg har ellers lige lagt et nyt indlæg i vores terminstråd

jeg holder da øje med tråden men må nok indrømme at jeg ikke har været for aktiv, da det at blive forældre for førstegang er en ordentlig mundfuld!

Anmeld

22. juli 2011

_-Kathrine-_

Jeg er her stadig - men når jeg går igang med et indlæg, så skal der altid ordnes et eller andet...-men læser med

Anmeld

22. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
_-Kathrine-_ skriver:

Jeg er her stadig - men når jeg går igang med et indlæg, så skal der altid ordnes et eller andet...-men læser med

Anmeld

22. juli 2011

meem

Selvom jeg er en del af Juni gruppen er jeg også stadig med herinde... (fødte jo stadig i 2. kvartal)

Men er ikke så god til at starte indlæg op...

Har smugkigget lidt i 1. Kvartals gruppe og kan se de laver månedsstatistikker på deres børn.. Måske vi skulle gøre det samme ?

Altså vægt og længde da de blev født - og vægt og længde ved 1md, 2 mdr osv ??

Elsker at kigge billeder af alle de små pus så man ku jo også være smart og lave en måneds statistik med billeder over vores skønne unger ? så kan det være vi kan få lidt mere gang i gruppen igen ..

Anmeld

22. juli 2011

Rødhætte

Jeg kigger herinde dagligt, men er desværre ikke selv for aktiv i denne gruppe  Da jeg fødte før tid er William mere jævnaldrende med 1 kvartals gruppen, så må nok indrømme jeg bruger mere tid der.. Men læser stadig med herinde, da jeg havde stor glæde af denne gruppe under graviditeten!

Anmeld

22. juli 2011

moars

_-Kathrine-_ skriver:

kigger tit men samme her....

Anmeld

23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Hej.

Når jeg er på baby.dk er jeg altid forbi gruppen! Og jeg synes det er så trist, at her er så dødt. Så jeg er helt med på, at få liv i gruppen!!

Jeg er dog enig med Jer andre i, at der også er meget andet, der bruges tid på! Så det er ikke altid der er tid til at skrive herinde. Men jeg er med og vil prøve at få skrevet lidt engang imellem. Fordi jeg synes det er skønt at høre om hvordan det går hos Jer andre og sammenligne lidt og sådan .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.