Hej alle!
Jeps - vores terminsgruppe er bare temmelig død... desværre! Personligt må jeg nok indrømme at tiden flyver afsted med min lille Supermand og tiden foran computeren er ikke den samme som under graviditeten! Men... jeg synes jeg har været én af de mere aktive herinde og oftere og oftere fandt jeg mere spændende emner i 1. kvartalsgruppe - hvorfor jeg har haft søgt lidt derind, selvom Aske og jeg jo hører til denne gruppe!
Men men men... Jeg kommer gerne med lidt nyt herfra og så kan vi jo bare beslutte os for at puste liv i denne gruppe 
Aske er nu 2½ måned gammel og udviklingen går bare så hurtigt!
Han er 64 cm lang og vejer 6 kg. Han holder hovedet selv, pludrer, smiler og griner - det er bare så fantastisk!!
Aske har faktisk allerede noget der ligner en fast rytme... I perioder sover han slet ikke om dagen - kun sådan lige ½ her og en halv time dér, hvilket gør det umuligt at nå noget. Men de seneste par dage har han faktisk sovet 2 gode lure på 1½-2½ time i løbet af dagen - SKØNT
Natten har haft samme mønster i en måned tror jeg... Vi putter mel. kl. 21 og 21.30 og det tager 10-15 minutter - og så sover han til kl. 2-3 stykker, jeg ammer og han falder let i søvn og sover til kl. 6-7 tiden hvor vi står op. Hvis han vågner tidligere end halv 7 har jeg somme tider held med at amme og få ham til at tage et par timer mere - andre gange er han bare FRISK 
Jeg nyder min barsel, selvom det til tider er ensomt. Jeg går ofte lange ture med barnevognen (når det danske sommervejr tillader det) og nyder møderne i mine to mødregrupper!
Jeg glæder mig rigtig meget til at Aske kan sidde selv og til vi skal prøve den første ske-mad... det bliver sjov!
Håber alle i andre har det dejligt 
Line
Ps. I får da også lige et billede af guldklumpen 
Anmeld