Opdatering - Supermand 2½ måned :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Line Højdal

Hej alle!

Jeps - vores terminsgruppe er bare temmelig død... desværre! Personligt må jeg nok indrømme at tiden flyver afsted med min lille Supermand og tiden foran computeren er ikke den samme som under graviditeten! Men... jeg synes jeg har været én af de mere aktive herinde og oftere og oftere fandt jeg mere spændende emner i 1. kvartalsgruppe - hvorfor jeg har haft søgt lidt derind, selvom Aske og jeg jo hører til denne gruppe!

Men men men... Jeg kommer gerne med lidt nyt herfra og så kan vi jo bare beslutte os for at puste liv i denne gruppe

Aske er nu 2½ måned gammel og udviklingen går bare så hurtigt!
Han er 64 cm lang og vejer 6 kg. Han holder hovedet selv, pludrer, smiler og griner - det er bare så fantastisk!!

Aske har faktisk allerede noget der ligner en fast rytme... I perioder sover han slet ikke om dagen - kun sådan lige ½ her og en halv time dér, hvilket gør det umuligt at nå noget. Men de seneste par dage har han faktisk sovet 2 gode lure på 1½-2½ time i løbet af dagen - SKØNT  

Natten har haft samme mønster i en måned tror jeg... Vi putter mel. kl. 21 og 21.30 og det tager 10-15 minutter - og så sover han til kl. 2-3 stykker, jeg ammer og han falder let i søvn og sover til kl. 6-7 tiden hvor vi står op. Hvis han vågner tidligere end halv 7 har jeg somme tider held med at amme og få ham til at tage et par timer mere - andre gange er han bare FRISK

Jeg nyder min barsel, selvom det til tider er ensomt. Jeg går ofte lange ture med barnevognen (når det danske sommervejr tillader det) og nyder møderne i mine to mødregrupper!

Jeg glæder mig rigtig meget til at Aske kan sidde selv og til vi skal prøve den første ske-mad... det bliver sjov!

Håber alle i andre har det dejligt
Line

Ps. I får da også lige et billede af guldklumpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Rødhætte

Hvor er han da bare skøn! Og sikke et dejlig update..

Anmeld

23. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Pipkukkeren skriver:

Hej alle!

Jeps - vores terminsgruppe er bare temmelig død... desværre! Personligt må jeg nok indrømme at tiden flyver afsted med min lille Supermand og tiden foran computeren er ikke den samme som under graviditeten! Men... jeg synes jeg har været én af de mere aktive herinde og oftere og oftere fandt jeg mere spændende emner i 1. kvartalsgruppe - hvorfor jeg har haft søgt lidt derind, selvom Aske og jeg jo hører til denne gruppe!

Men men men... Jeg kommer gerne med lidt nyt herfra og så kan vi jo bare beslutte os for at puste liv i denne gruppe

Aske er nu 2½ måned gammel og udviklingen går bare så hurtigt!
Han er 64 cm lang og vejer 6 kg. Han holder hovedet selv, pludrer, smiler og griner - det er bare så fantastisk!!

Aske har faktisk allerede noget der ligner en fast rytme... I perioder sover han slet ikke om dagen - kun sådan lige ½ her og en halv time dér, hvilket gør det umuligt at nå noget. Men de seneste par dage har han faktisk sovet 2 gode lure på 1½-2½ time i løbet af dagen - SKØNT  

Natten har haft samme mønster i en måned tror jeg... Vi putter mel. kl. 21 og 21.30 og det tager 10-15 minutter - og så sover han til kl. 2-3 stykker, jeg ammer og han falder let i søvn og sover til kl. 6-7 tiden hvor vi står op. Hvis han vågner tidligere end halv 7 har jeg somme tider held med at amme og få ham til at tage et par timer mere - andre gange er han bare FRISK

Jeg nyder min barsel, selvom det til tider er ensomt. Jeg går ofte lange ture med barnevognen (når det danske sommervejr tillader det) og nyder møderne i mine to mødregrupper!

Jeg glæder mig rigtig meget til at Aske kan sidde selv og til vi skal prøve den første ske-mad... det bliver sjov!

Håber alle i andre har det dejligt
Line

Ps. I får da også lige et billede af guldklumpen

sikke en skøn update!

hvor lyder han til at være nem!

din søn er ældre end min og min vejer mere end din føler jeg er gået glip af det der spædbarn stadie

Anmeld

23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Hej!

Så hyggeligt at høre fra Jer igen. Det er længe siden, vi har set noget til dig. Så fedt at du er her igen

Og lækre Aske lyder jo som om, han er en dejlig dreng. Vores datter og Aske er jo født meget tæt på hinanden, så det er sjovt at læse om, hvordan det kører hos Jer .

Jeg nyder også min barsel og synes ikke, jeg har tid til at kede mig. Men sådan er det nok også, når man har 3 børn i forvejen . Jeg eeelsker at have tid! Selvom lillepigen ikke altid giver en overskudsmor herhjemme .

Anmeld

23. juli 2011

_-Kathrine-_

Nåå.. hvor er han blevet stor og rigtig skøn! Dejligt at høre update fra jer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.