12 + 6 - 2. graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

TbCp

Så nåede jeg så langt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Shibby

OMG!!! 

Tillykke (: Gad vide hvor stor du bliver 

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

Shibby skriver:

OMG!!! 

Tillykke (: Gad vide hvor stor du bliver 

Tak

Jeg har lige haft 3 uger hvor jeg ikke rigtig voksede, men nu ser det ud til at der sker lidt igen... synes dog godt det må stoppe bare lidt... skulle gerne kunne komme rundt i sneen til vinter

Anmeld

22. juli 2011

Ni-ko-li-ne

såååååååååå fin!!!!!

Faktisk så tror jeg, ikke at du fortsætter med samme hastighed i omkredsen... :0) jeg tror du vil vokse langsommere i sidste ende:0)

Det er også ligegyldigt, smuk det er du... ligegyldigt om maven bliver KÆMPE eller bare

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

TbCp skriver:

Så nåede jeg så langt

Ih en smuk mave  Det går da hurtigt lige nu ser det ud til! 

Anmeld

22. juli 2011

Chalala85

Hold da fest hvor du vokser fint Meget flot mave! Synes selv min er vokset godt og er kun lige gået ind i uge 7 Ihh er spændt på at se om manden skal trække dig rundt på kælk til vinter

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

såååååååååå fin!!!!!

Faktisk så tror jeg, ikke at du fortsætter med samme hastighed i omkredsen... :0) jeg tror du vil vokse langsommere i sidste ende:0)

Det er også ligegyldigt, smuk det er du... ligegyldigt om maven bliver KÆMPE eller bare

Jeg håber du har ret! Skal jo arbejde helt til uge 36 og det er altså nok lidt nemmere uden en kæmpe dunk

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih en smuk mave  Det går da hurtigt lige nu ser det ud til! 

Jeps! og tak

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

Chalala85 skriver:

Hold da fest hvor du vokser fint Meget flot mave! Synes selv min er vokset godt og er kun lige gået ind i uge 7 Ihh er spændt på at se om manden skal trække dig rundt på kælk til vinter

Det går bare stærkt 2. gang... i uge 7 kunne jeg ikke skjule det længere, det var lidt træls!

Og det kunne da være et kønt syn hvis jeg skulle ligge på en kælk og blive trukket rundt

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

Chalala85 skriver:

Var du ikk kun i 5 uge den 19 juli? Er du blevet sat frem?

Ts/ Det er kun godt at du ser gravid ud. Så er det mere virkeligt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.