Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede jeg så langt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OMG!!!
Tillykke (: Gad vide hvor stor du bliver
Shibby skriver: OMG!!! Tillykke (: Gad vide hvor stor du bliver
Tak
Jeg har lige haft 3 uger hvor jeg ikke rigtig voksede, men nu ser det ud til at der sker lidt igen... synes dog godt det må stoppe bare lidt... skulle gerne kunne komme rundt i sneen til vinter
såååååååååå fin!!!!!Faktisk så tror jeg, ikke at du fortsætter med samme hastighed i omkredsen... :0) jeg tror du vil vokse langsommere i sidste ende:0) Det er også ligegyldigt, smuk det er du... ligegyldigt om maven bliver KÆMPE eller bare
TbCp skriver: Så nåede jeg så langt
Ih en smuk mave Det går da hurtigt lige nu ser det ud til!
Hold da fest hvor du vokser fint Meget flot mave! Synes selv min er vokset godt og er kun lige gået ind i uge 7 Ihh er spændt på at se om manden skal trække dig rundt på kælk til vinter
Ni-ko-li-ne skriver: såååååååååå fin!!!!!Faktisk så tror jeg, ikke at du fortsætter med samme hastighed i omkredsen... :0) jeg tror du vil vokse langsommere i sidste ende:0) Det er også ligegyldigt, smuk det er du... ligegyldigt om maven bliver KÆMPE eller bare
Jeg håber du har ret! Skal jo arbejde helt til uge 36 og det er altså nok lidt nemmere uden en kæmpe dunk
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ih en smuk mave Det går da hurtigt lige nu ser det ud til!
Jeps! og tak
Chalala85 skriver: Hold da fest hvor du vokser fint Meget flot mave! Synes selv min er vokset godt og er kun lige gået ind i uge 7 Ihh er spændt på at se om manden skal trække dig rundt på kælk til vinter
Det går bare stærkt 2. gang... i uge 7 kunne jeg ikke skjule det længere, det var lidt træls!Og det kunne da være et kønt syn hvis jeg skulle ligge på en kælk og blive trukket rundt
Var du ikk kun i 5 uge den 19 juli? Er du blevet sat frem?
Ts/ Det er kun godt at du ser gravid ud. Så er det mere virkeligt for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128