Dårlig mave/ofte toilet besøg kan det betyde snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.956 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. juli 2011

cecilie1984

hej alle.

er i dag i uge 38+6 så har jo mange uger endnu at løbe på med hensyn til fødsel.

men har de sidste 2 dage haft dårlig mave og tit været på toilettet og lave andet end tisse og flere gange om dagen.

nogen af jer der også var meget på toilettet eller havde dårlig mave op til fødslen?

Eller det måske ikke har nogen betydning på snarlig fødsel overhovedet.

og lige et spørgsmål mere får alle gravide tegnblødning inden fødsel, jeg fik det da jeg fødte min datter for 3 år siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

B&J

Jeg fik ikke tegnblødning mit vand kig og ellers så alt fint ud først næste dag var der en smule blod med... ellers ikke..

og jo det lyder som om din krop rendser ud selv så det kan tyde på du snart skal have en lille baby i armene

Anmeld

22. juli 2011

bøgelund

cecilie1984 skriver:

hej alle.

er i dag i uge 38+6 så har jo mange uger endnu at løbe på med hensyn til fødsel.

men har de sidste 2 dage haft dårlig mave og tit været på toilettet og lave andet end tisse og flere gange om dagen.

nogen af jer der også var meget på toilettet eller havde dårlig mave op til fødslen?

og lige et spørgsmål mere får alle gravide tegnblødning inden fødsel, jeg fik det da jeg fødte min datter for 3 år siden.

det kan godt være et signal fra kroppen om, at der skal tømmes ud.. så det er ikke utænkeligt..

mht tegnblødning, så havde jeg det ikke.. så det er ikke alle nej..

held og lykke med det hele.. spændt på at se lillesøster..  

Anmeld

22. juli 2011

Chris86

cecilie1984 skriver:

hej alle.

Hehe er ikke meget for at indrømme det, men havde det på samme måde ugen/dagene op til....

Anmeld

22. juli 2011

Thalia

Det kan det nemt være.

Jeg har fået direkte tynd mave (beklager detaljerne), fordu for mine to sidste fødsler, og begge gange har jeg så født indenfor 1 døgn. - Og jeg har ikke haft behov for et lavement.

Anmeld

22. juli 2011

Mi&Mi

hej

er ny på siden.

jeg havde også dårlig mave op til fødslen, havde det om eftermiddagen og fødte min søn om natten, så det kan sagtens være et tegn

havde kun tegnblødning efter JM havde undersøgt mig.

held og lykke med det

Anmeld

22. juli 2011

Muttitil1+1

Argh, hvorfor læser jeg det her? Nu havde jeg lige bildt mig selv ind at jeg måtte have fået træk eller noget i den dur siden min mave gik helt amok i går... måtte også på toilettet flere gange

Tænk hvis det er ved at være... puha... det er ulideligt at man ikke ved hvornår det sker

Pøj pøj med det

Anmeld

22. juli 2011

cecilie1984

mange tak for jeres svar.

jeg venter og ser hvad der sker og håber på snart at have Freja i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.