Endnu et nyt medlem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Magic1980

Hej Allesammen

Så melder jeg mig vist også på banen i denne gruppe.

Er gravid med min første og har liiiidt svært ved at tro helt på det endnu . Skal til første lægeundersøgelse i næste uge så kan det være det bliver lidt mere virkeligt for mig. Er der andre, der har det på samme måde mon? . Har hverken kvalme eller noget andet skidt. Kun lidt murren i underlivet og en smule hovedpine....Nemt sluppet indtil videre .

God dag til alle..

Hilsen

Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

<3

Velkommen til og tillykke - det er helt naturligt at det er meget diffust den første tid. Det er det også stadig for mig og det er anden gang jeg oplever det

Anmeld

22. juli 2011

Beka83

Tillykke

Jeg er selv førstegangsgravid, og har svært ved helt at tro på det.

Udover større sult end normalt mærker jeg INTET... Startede dog ud med sporadisk kvalme og murren i underlivet, men det er helt væk nu.

Bilder mig ind mine bryster er vokset lidt, men kæresten kan ikke se det, hehe - så måske det bare er ønsketænkning.

Glæder mig til at følge Jer allesammen.

Anmeld

22. juli 2011

Magic1980

Tillykke til jer også .

Det bliver hyggeligt at følges ad.

Beka... Strengt af kæresten haha ... er faktisk også mere sulten end normalt. Har lige bestilt en pzza. nam nam . Må hellere prøve lade være at gå helt amok i mad, men det bliver nok svært kan jeg mærke.

Hilsen Caroline 

Anmeld

22. juli 2011

firsttime

Tillykke

Det er også første gang jeg er gravid og har det på samme måde som dig tror først rigtig på det når jeg har været ved lægen (selvom jeg har et utal af positivetest)  Jeg skal dog først til læge d. 15. august  Der er bare MEGA længe til men min læge mente at det var fint at jeg først kom der fordi efter 8 + 0 kunne han tage en risikoblodprøve tror jeg han kaldte den men at jeg selvfølgelig bare skulle ringe hvis jeg blev utryg ved noget... synes bare den 15. august er engang efter jul  sådan føles det

Men jeg har meget kvalme engang i mellem og så har jeg de der niv i underlivet ligesom mens smerter.... men som der også er skrevet her inde sagde min læge at det skulle jeg slet ikke være bekymret for da det jo bare er fordi det hele gi'r sig dernede  Der ud over er jeg begyndt i dag og ha de vildeste brystspændinger... håber virkelig bare det er i dag for det gør sgu nas  Men spiser nu ikke mere end normalt.... bortset fra at jeg har fået et oliven anfald... det er det eneste jeg bare har lyst til ALTID.... dag og nat....

Held og lykke med det hele

Anmeld

23. juli 2011

Magic1980

Firsttime-Tillykke til dig også haha jeg har også taget en masse test så manden siger at nu må jeg altså stoppe med at bruge penge på at købe dem .

Vi har heller ikke fortalt det til nogen endnu. Kun min ene veninde. venter til efter det lægebesøg. Kan godt forstå du synes der er længe til den 15. august. Jeg er glad for at jeg har en tid på onsdag .

God lørdag til alle. jeg skal til bryllup idag. Gad vide om jeg kan lade være med at sige dt til nogen. det er snart svært synes jeg 

Anmeld

23. juli 2011

HenrietteBuchvadt

Stort tillykke, hvor er det dejligt du ikke har nogle gener udover lidt hovedpine og murren

Bliver spændende med første undersøgelse

Anmeld

26. juli 2011

Dietzel

Hvor det bare dejligt at øre, at der er andre der har det som mig :-) Er lige gået ind i 7 uge og skal "først" til læge den 3. aug.. Er sindsyg spændt...

Men har det også lidt mærkeligt med det hele, kan ikke rigtig mærke nogen forskel, har som de fleste af jer lidt muren i underlivet, men det er også det... Så bliver nogen gange nødt til at overbevise mig selv om at testene altså var positive :-)

Katrin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.