Hvor startet I på grød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Rødhætte

Ja som overskriften lyder.. Hvor gammel var jeres små pus da de startet på grød?

Jeg ville vente til William var ca 5 mdr, men nu hvor han ikke rigtig gider sin mælk i tiden skal jeg muligvis snart starte op på det ifl SP..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

JonTri

Tristan bliver 5 mdr i morgen og der overvejer jeg at gi lidt. Ammer kun endnu, men kan mærke at han er lidt sulten... eller også er det ferie forandringer...

Anmeld

22. juli 2011

Karina84

Sebastian er 4½ måned, og vi har forsøgt der de sidste par dage at gi ham lidt. Hehe det er ikke altid lige nemt for ham at holde maden INDE i munden, meeen han skal nok lære det, det blir bedre og bedre og han syns det er vildt sjovt

Han skal i DP her til september hvis vi får en plads, så vi skulle gerne ha det til at køre inden

Anmeld

23. juli 2011

Rødhætte

Tak for svaret tøser

William fik grød igår for første gang og det var et hit! Han var bare så god til det, så det vil jeg til at tilbyde ham til middag..

Anmeld

23. juli 2011

butterflyPhoto

Rødhætte skriver:

Ja som overskriften lyder.. Hvor gammel var jeres små pus da de startet på grød?

Jeg ville vente til William var ca 5 mdr, men nu hvor han ikke rigtig gider sin mælk i tiden skal jeg muligvis snart starte op på det ifl SP..

Her var Laura 5 1/2 mdr da hun fik grød første gang.. nu har hun fået det hver dag i en uge og vi øger stille og roligt mængden så hun nu er på en hel portion. I næste uge tager vi fat på grønsagsmos og om 2 uger når hun er 6 mdr, prøver vi med frugtmos 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

23. juli 2011

IAH

Frederik var 6 mdr. Det er vist allerseneste tidspunkt. Han er godt tilfreds med det.. selvom han har favoritter - majs er helt klart hans foretrukne. Hvis han bliver akut-sulten stikker jeg ham en riskiks... det kan holde ham i ro 5 minutter  

Anmeld

25. juli 2011

Angelspot

Oliver blev 5 mdr igår og jeg introducerede ham for tynd grød for 2 uger siden. Ikke som måltid, men udelukkene som smagsoplevelse, da han er mere end klar og nedstirrer ALT hvad vi spiser og drikker! Så vi startede med vand på en ske hvilket han i fryd var ved at hoppe ud af stolen over Og så har jeg givet ham hjemmelavet rismel- eller hirsegrød med frugt, ikke andet. Og jeg ammer ham først og giver ham grøden bagefter, da han endnu ikke giver udtryk for at jeg ikke kan mætte ham med modermælk. Derfor giver jeg ham det endnu ikke som måltid. Så det er ikke meget han spiser, men han elsker det

Anmeld

29. juli 2011

sandratobias

Amanda var knap 4 måneder da jeg begyndte.. Det har været et hit fra starten ved hende, både kartoffelmos med grønt og grød.. Hun nedstirrede og rakte ud efter alt hva der kom i nerheden af vores mund..  

Anmeld

30. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Mie var 6 måneder da hun fik grød første gang

Anmeld

31. juli 2011

Missi

Sonny var 4 mrd og nu hvor han næste uge er 6 mrd så begynder jeg på grov mad som kød osv! har fået en liste af min SP hvornår jeg kan begynde på forskellige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.