Fuck et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

TbCp

I nat omkring midnat blev vi vækket ved at vores alarm i huset gik... vi fløj bare op...
Vi får altid en sms når alarmen går og vi kunne se at det var på Carstens kontor. Kæft hvor var jeg bange...

Vi listede ned i stueetagen og gik rundt og kiggede alt så normalt ud... Vi stod stille og lyttede og kiggede ud af vinduerne.

På et tidspunkt stoppede alarmen... helt af sig selv... så gik der lige 5 sek. så gik den igang igen..

Vi låste døren til kælderen og så kiggede vi igen ud af vinduerne...

På et tidspunkt kom en kat løbende fra den retning hvor Carstens kontor er...

Vi blev enige om at det måtte være den der havde sat alarmen igen... vi turde simpelthen ikke gå i kælderen og kigge....

Så vi gik i seng igen... men det var MEGA svært at falde i søvn, jeg lå bare og lyttede om jeg kunne høre noget.

Her til morgen har Carsten været i kælderen og alt var fint, så det må have været den kat... men for pokker et chok!!!

Men nu fik da set/hørt at selvom vi sover på 1. salen så kan jeg godt høre hvis alarmen går i kælderen...
Jeg er bare glad for at jeg ikke var alene hjemme for jeg ville da være død at chok!

Liva sov forøvrigt fra det hele og har faktisk sovet bedre i nat end hun har gjort længe ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Rosa

Puha, jeg kan godt forstå at du blev dødforskrækket!!!  Det har jo garanteret været katten - men alligevel - så er man oppe at køre på adrenalin!!!

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

Rosa skriver:

Puha, jeg kan godt forstå at du blev dødforskrækket!!!  Det har jo garanteret været katten - men alligevel - så er man oppe at køre på adrenalin!!!

Fuldstændig... mit hjerte hamrede bare afsted....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.