Hvordan får vi gang i vores sexliv igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Anonym trådstarter

Før jeg blev gravid lovede vi hinanden, at graviditeten ikke skulle totalsmadre vores sexliv, det var vigtigt for os. Vi havde et meget aktivt og sundt sexliv, gerne hver dag. Ikke kun fordi vi prøvede at blive gravide, men også af lyst...

Nu er jeg i uge 30 og det er er lige siden graviditetens start gået mere og mere ned af bakke. Jeg har ikke brug for svar som at det er heeelt normalt at have mindre lyst som gravid, for jeg vil gerne have det op at stå igen!

Det er som om at vi begge to ikke rigtig gider.. Der er ikke nogen af os der ligger særlig meget op til sex, vi ordner det gerne selv.. Altså onani.. Og hvis vi har sex bliver det hurtigt sådan noget: "Har du lyst til at hygge? Okay, så kom"...

Jeg ved godt, at han tænder mindre på mig som gravid. Det sårer mig ikke, og jeg bebrejder ham ikke, for det er da ganske forståeligt! Han vil ikke indrømme det, men jeg ved det jo godt, kan godt mærke det. Har taget for meget på, og så er maven jo hele tiden i vejen, så den frække slanke tøs, som jeg var før, er jo ligesom fløjet ud af vinduet, og jeg klandrer ham ikke for at tænde mindre på min krop. Ville have det på samme måde

Og mig selv? har ikke særlig meget lyst til sex, og ved ikke hvorfor. Det er ikke fordi jeg ikke bliver liderlig og sådan, det er mere den der "Åååårh jeg orker ikke" og så skal det bare overstås.

Hvordan kommer vi ud af denne negative stime? Synes det skader vores forhold, at intimiteten er gået fløjten. Denne uge har det eneste seksuelle været da jeg gav ham et blowjob. I dag har vi begge onaneret hver for sig, total tåbeligt ikke at hygge sammen.

Vi kysser også sjældent efterhånden! Mest tantekys.. Kan ikke huske hvornår vi sidst tungekyssede.

Hvordan genvinder vi lysten? Problemet er også, at han helst kun vil have sex i missionær (sådan er han bare og har altid været), og det er jo svært med maven. Ville gerne kunne ride ham, synes det er den ultimativt frækkeste stilling, men jeg kan ikke finde ud af det

Hjælp os ud af det her! Vi har så mange problemer i vores forhold pt., og er sikker på at det manglende sexliv ikke ligefrem hjælper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mi

jeg kan desværre ikke komme med nogle gode råd, men ville ikke smutte uden at give dig et kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.