Kian er født :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Så er min søde Kianbaby født :-) Igår... Jeg fik den første ve i bilen kl.12.00.. Kørte på fødegangen da der var 5 min mellem hver men blev sendt hjem igen og skulle så komme når de tog til i styrke... Hvilket de allerede gjorde kl. 15.00 ca.. Kl. 17.00 ca gik vandet og det var helt grønt så jeg blev hentet med ambulance hvor der var 2 min imellem hver ve!! 17.25 var jeg på fødegangen og 19.44 var han født!! :-) Det gjorde helt vildt ondt men jeg fik også kun lattergas... Nu er han her og hold da op hvor jeg bare elsker mine børn!! Der kommer billede på i morgen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Ayasmor

Stort tillykke med ham..

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

100000000 gange tillykke med det nye familiemedlem  

Anmeld

21. juli 2011

metski83

Kææmpe stort tillykke

Anmeld

21. juli 2011

Alexander&Lærke

Stort tillykke med baby drengen, har fuldt lidt med på hvornår det skete, er selv gravid med termin i næste uge. Spændende hvornår det sker..... Men tillykke endelig skete det

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

Stort tillykke... 

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Stort tillykke

Han ville da pludselig skynde sig ud og se verden

Anmeld

21. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Ja det gik stærkt!! Ellers skulle jeg have været sat igang idag :-)

Anmeld

21. juli 2011

Saram

Anjamichell skriver:

Så er min søde Kianbaby født :-) Igår... Jeg fik den første ve i bilen kl.12.00.. Kørte på fødegangen da der var 5 min mellem hver men blev sendt hjem igen og skulle så komme når de tog til i styrke... Hvilket de allerede gjorde kl. 15.00 ca.. Kl. 17.00 ca gik vandet og det var helt grønt så jeg blev hentet med ambulance hvor der var 2 min imellem hver ve!! 17.25 var jeg på fødegangen og 19.44 var han født!! :-) Det gjorde helt vildt ondt men jeg fik også kun lattergas... Nu er han her og hold da op hvor jeg bare elsker mine børn!! Der kommer billede på i morgen :-)

Kæmpe stort tillykke med ham!
Glæder mig til at se billeder af prinsen.

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

21. juli 2011

Albatrossen

Anjamichell skriver:

Stort Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.