Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dumme dumme tandfe!!! Men så er det godt at man kan sidde ligeså stille i slynge og hygge med mor, baby.dk og popcorn til man falder i søvn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Dumme dumme tandfe!!! Men så er det godt at man kan sidde ligeså stille i slynge og hygge med mor, baby.dk og popcorn til man falder i søvn Vedhæftet:
tandfe? er det ikke først når de falder ud.... jeg mener nok hun hedder "tandheksen" hende der sørger for tandfrembrud...
Men så er det godt man kan hygge med sin mor!
tandfe? er det ikke først når de falder ud.... jeg mener nok hun hedder "tandheksen" hende der sørger for tandfrembrud... Men så er det godt man kan hygge med sin mor!
Hun er thiværthifald en led kælling Tandheksen - ikke moren
Rosa skriver: Hun er thiværthifald en led kælling Tandheksen - ikke moren
Ni-ko-li-ne skriver: A ha ha ha ha ha..... Nåååååååååååårh ikke moderen tsk tsk tsk... Jeg krydser fingre for søvn til jer i nat :-D
A ha ha ha ha ha..... Nåååååååååååårh ikke moderen tsk tsk tsk... Jeg krydser fingre for søvn til jer i nat :-D
Jeg måtte lige ind og tilføje det, da det ellers lød pænt forkert
Tak og sov dejligt, smukke!!!
Rosa skriver: Jeg måtte lige ind og tilføje det, da det ellers lød pænt forkert Tak og sov dejligt, smukke!!!
Ren hygge... Gode billeder af mor og søn...
Mira0911 skriver: Ren hygge... Gode billeder af mor og søn...
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128