Trekant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.380 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej. Kæresten kunne godt tænke sig og have en trekant med mig og en pige mere, problemet er bare, er jaloux og har svært ved tanken om han skal tænde på en anden pige osv. Jeg vil MEGET gerne selv prøve det og have den oplevelse med ham.

Men hvis nogen af jer har prøvet det så kom gerne med jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mi

Min eks blev også ved med at tale om at prøve en trekant. Det har jeg ikke lyst til og ville aldrig gøre det for min mand, når det strider imod mine egne følelser. Men til sidst sagde jeg til ham, at vi kunne da godt have en trekant, men at jeg ville have lov til at vælge den mand som skulle være nr 3. Han snakkede ikke om det siden

Når du er jaloux og det ikke er for din egen skyld du gør det, så syntes jeg du skal følge dine egen mavefornemmelse.

Anmeld

23. juli 2011

Kruse90

Det ville jeg aldrig gå med til, men er nu også helt sikker på at Jan aldrig nogensinde ville spørge, da jeg ved at det slet ikke er ham, vi har haft snakket en dag da jeg snakkede grænser, så sagde jeg en pige til og ja også en dyr til mig og der stod han jo at og sagde slet ingen af dem. Du er MIN og KUN MIN!

Det var dejligt for sådan har jeg det også.

Hvis han havde lyst til en mere, måtte jeg skride fra mig og finde en ny og han skulle IKKE prøve på at komme tilbage.

Anmeld

23. juli 2011

Mutti2B

Kruse90 skriver:

Det ville jeg aldrig gå med til, men er nu også helt sikker på at Jan aldrig nogensinde ville spørge, da jeg ved at det slet ikke er ham, vi har haft snakket en dag da jeg snakkede grænser, så sagde jeg en pige til og ja også en dyr til mig og der stod han jo at og sagde slet ingen af dem. Du er MIN og KUN MIN!

Det var dejligt for sådan har jeg det også.

Hvis han havde lyst til en mere, måtte jeg skride fra mig og finde en ny og han skulle IKKE prøve på at komme tilbage.

Ej, Carina, det troede jeg ikke om dig

Anmeld

23. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej. Kæresten kunne godt tænke sig og have en trekant med mig og en pige mere, problemet er bare, er jaloux og har svært ved tanken om han skal tænde på en anden pige osv. Jeg vil MEGET gerne selv prøve det og have den oplevelse med ham.

Jeg har det ligesom dig.. Men ville ALDRIG gøre det.. Elsker min kæreste så højt at jeg kunne ikke se ham røre ved en anden,. Men ville da selv gerne prøve det.. Men det ville ALDRIG komme på tale ! 

Anmeld

29. juli 2011

Kruse90

Mutti2B skriver:

Ej, Carina, det troede jeg ikke om dig

hahhaa hvor jeg vrøvlede, jeg tror da vidst at jeg var træt og kunne ikke ramme tasterne. Men det er IKKE mig hehe

Men det var du nok ikke i tvivl om

Anmeld

29. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Har du prøvet at foreslå ham en trekant med en anden mand så?

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Har du prøvet at foreslå ham en trekant med en anden mand så?

Har vi prøvet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.