Mærker ikke liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
rikkeas skriver:

Så piger - jeg skyndte mig at ringe til hende og læste jeres svar op for hende, og hun har lige nu skrevet til mig, at hendes kæreste fik ham til at sparke.

puuha.. ånder lettet op!

TAK FOR HJÆLPEN, I ER DEJLIGE!

Puha godt Fik lige ondt i maven. Godt det hele er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
rikkeas skriver:

Så piger - jeg skyndte mig at ringe til hende og læste jeres svar op for hende, og hun har lige nu skrevet til mig, at hendes kæreste fik ham til at sparke.

puuha.. ånder lettet op!

Men måske skulle hun alligevel få kørt en strimmel? Hvis hun plejer at mærke meget til ham og hun ikke har mærket mere end det siden igår? Bare sådan for en sikkerheds skyld.

Anmeld

21. juli 2011

SSL

rikkeas skriver:

puuha.. ånder lettet op!

Anmeld

21. juli 2011

Mi

rikkeas skriver:

puuha.. ånder lettet op!

Det var da dejligt

Anmeld

22. juli 2011

Rikkeas

sommerbarn<3 skriver:

Men måske skulle hun alligevel få kørt en strimmel? Hvis hun plejer at mærke meget til ham og hun ikke har mærket mere end det siden igår? Bare sådan for en sikkerheds skyld.

jeg vil sige det videre til hende, men hende og kæresten er nemlig i sommerhus ved vestkysten så det gør det pludselig lidt mere kompliceret at tage afsted, men hun må jo holde øje og være mere opmærksom, og så tag kontakt til FG når hun kommer hjem :/

Anmeld

22. juli 2011

Kofoed.

rikkeas skriver:

jeg vil sige det videre til hende, men hende og kæresten er nemlig i sommerhus ved vestkysten så det gør det pludselig lidt mere kompliceret at tage afsted, men hun må jo holde øje og være mere opmærksom, og så tag kontakt til FG når hun kommer hjem :/

Ellers skal hun bare kontante nærmeste FG. Hmm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.