hård fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

nellemann24

mandag d. 18/7/2011 kl 18 fik jeg lagt drop og kl 21.21 fødte jeg en lille dreng.

men det gik rigtig hårdt for sig, jeg ødelag min ringmuskel, lukkemuskel og slimhinde. så jeg må kun ligge og stå de første 14 - 18 dage.. men det hele værd for min dejlige dreng. men næste gang vi skal have et arn skal jeg under kniven. for lægen siger det sker igen hvis vi føder normalt.. men så har jeg prøvet det. og nyder at vi er kommet hjem efter alt det her..

ude på ouh var de rigtig søde de hjælp mig med alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

th

nellemann24 skriver:

mandag d. 18/7/2011 kl 18 fik jeg lagt drop og kl 21.21 fødte jeg en lille dreng.

men det gik rigtig hårdt for sig, jeg ødelag min ringmuskel, lukkemuskel og slimhinde. så jeg må kun ligge og stå de første 14 - 18 dage.. men det hele værd for min dejlige dreng. men næste gang vi skal have et arn skal jeg under kniven. for lægen siger det sker igen hvis vi føder normalt.. men så har jeg prøvet det. og nyder at vi er kommet hjem efter alt det her..

hej søde..

lyder også til at være en hård førsel, godt at du har det godt, og at du fik en masse hjælp ude på ouh.

håber virkelig at du bare nyder ham og får slappet lidt af derhjemme nu.

Anmeld

22. juli 2011

Tropez

nellemann24 skriver:

Puhaa søde det var da noget af en hård omgang, men stort tillykke med ham, glæder mig til at se billeder 

Anmeld

23. juli 2011

Happiness

Puha sikke en omgang. Men stort tillykke med din dreng! Jeg vil se frem til at se billeder af dit mirakel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.