Den skide vægt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

vivi3

hej med jer... jeg tror at jeg har taget ca 1,5 kg på indtil nu, og dvs uge 7+0 - det er også for meget i min verden, men jeg tror (og håber) det er fordi vi har haft ferie og har spist lidt ekstra godt.

Jeg plejer at blive en sværvægter med ca +27 kg... jeg har nemlig to skønne børn i forvejen, men jeg har aftalt med min kæreste at vi vil prøve at hjælpes ad denne gang, så det ikke gentager sig.

Det kunne nu være rart at prøve en graviditet med bare +15 kg he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Øst

Jeg har næsten taget 1½ kilo på. Jeg synes ik jeg kan se det sådan rigtigt men min ellers fine lille topmave er snart svær at skjule  Tror ik der er kommet mere af den men den stikker bare længere frem nu... Troede det var "maven" nede ved skambenet der skulle vokse?? eller er jeg gal på den?

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

vivi3 skriver:

hej med jer... jeg tror at jeg har taget ca 1,5 kg på indtil nu, og dvs uge 7+0 - det er også for meget i min verden, men jeg tror (og håber) det er fordi vi har haft ferie og har spist lidt ekstra godt.

Jeg plejer at blive en sværvægter med ca +27 kg... jeg har nemlig to skønne børn i forvejen, men jeg har aftalt med min kæreste at vi vil prøve at hjælpes ad denne gang, så det ikke gentager sig.

Det kunne nu være rart at prøve en graviditet med bare +15 kg he he

Ja det kan altså virkelig være svært at holde sig fra alle de lækre ting i ens ferie.. Tror det er meget normalt at alle tager ekstra på i ferien men hvor er det dejligt din mand vil støtte dig, det har man os brug for.

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Øst skriver:

Jeg har næsten taget 1½ kilo på. Jeg synes ik jeg kan se det sådan rigtigt men min ellers fine lille topmave er snart svær at skjule  Tror ik der er kommet mere af den men den stikker bare længere frem nu... Troede det var "maven" nede ved skambenet der skulle vokse?? eller er jeg gal på den?

Hmm jeg tror det er forskelligt.. I min første graviditet tog det virkelig lang tid før det rigtig ku ses og det nederste voksede os først sent. Den her gang er min topmave virkelig vild allerede og den kan slet ik skjules men det da dejligt du har fået dig en top mave.. Har du kigget mave billeder herinde? Der kan man virkelig se forskellen på kvinderne

Anmeld

27. juli 2011

risgaardknudsen

Hej Jeg har tabt mig 2 kg og jeg er i uge 8+2 så jeg er fint tilfreds, men har også for meget på sidebenet så det er kun godt jeg taber mig lidt.

VH marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.