nogen fra herlev?:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

liwsmor

så er vi flytte til herlev, da min mand og jeg arbejder her inde.. jeg ville hører om der nogen fra herlev eller københavn der lyst til snakke og måske mødes og hjælpe mig med lærer herlev at kende

jeg er frisk på snakke om alt, men jeg kunne godt tænke mig lærer folk at kende jeg kunne grine og puttet med (ej en joke det sidste) 

men håber der nogen der lidt friske...

hav en skøn dag ligemeget om i vil eller ej .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

AndreasMor84

liwsmor skriver:

så er vi flytte til herlev, da min mand og jeg arbejder her inde.. jeg ville hører om der nogen fra herlev eller københavn der lyst til snakke og måske mødes og hjælpe mig med lærer herlev at kende

jeg er frisk på snakke om alt, men jeg kunne godt tænke mig lærer folk at kende jeg kunne grine og puttet med (ej en joke det sidste) 

Hejsa

Jeg er ikke fra Herlev men fra Søborg - det er jo lige om hjørnet Jeg er selv lige flyttet hertil i denne uge, så kender heller ikke rigtigt området osv. Skriv hvis du har lyst..

Anmeld

23. juli 2011

Babydream<3

Jeg er fra Ballerup, også lige ved siden af.

Har dog ingen børn endnu!

Anmeld

12. august 2011

Sabina

liwsmor skriver:

Jeg bor i Lyngby , det er jo lige rundt om hjønet :-)
Jeg har en lille søn (Oliver) Som fylder 4 uger imorgen .. Jeg er ikke kendt i Herlev , som sådan (Har ingen stedsans )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.