maven 30+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

TrineMine86

så kommer der et billede uden bluse på  plejer godt nok at dække den godt til, har mange strækmærker på maven allerede, og dem har jeg haft det svært med at vise frem, men nu kommer der et billede alligevel..

man kan ikke se mærkerne så godt på billedet, men de er der i høj grad..

vægten siger + 7.3 kg --> 30+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

OverTheRainbow

Årh du er en dejlig gravid kvinde, strækmærker eller ej

Anmeld

21. juli 2011

Pige2009

TrineMine86 skriver:

så kommer der et billede uden bluse på  plejer godt nok at dække den godt til, har mange strækmærker på maven allerede, og dem har jeg haft det svært med at vise frem, men nu kommer der et billede alligevel..

Hvor er du fin

Anmeld

21. juli 2011

Jemion

Hvor er du bare smuk gravid

Anmeld

21. juli 2011

TrineMine86

tak skal i have, hvor er i søde hehe

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Det er en flot mave, også med strækmærker

De bliver heldigvis mindre tydelige ret hurtigt, og så er det jo bare et bevis på at du er mor

Anmeld

21. juli 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Åh hvor er det skønt at se en med noget til gården og gaden uden tøj på den lækre lækre mavse! jeg har selv holdt mig ret langt væk fra ideen om at tage sådan et billede, men tror bestemt mit næste mavebillede også bliver uden overdækning til weberen! For prøv lige at være lækker i al din kvindelighed! flot flot flot! /Mette - 31+4

Anmeld

21. juli 2011

MLT

Fin mave du har dig! :-) 

Anmeld

21. juli 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Åh hvor er det skønt at se en med noget til gården og gaden uden tøj på den lækre lækre mavse! jeg har selv holdt mig ret langt væk fra ideen om at tage sådan et billede, men tror bestemt mit næste mavebillede også bliver uden overdækning til weberen! For prøv lige at være lækker i al din kvindelighed! flot flot flot! /Mette - 31+4

haha..

jeg har altid været flov over min størrelse, men nu tænker jeg ikke så meget over det mere, er bare utrolig glad for at være gravid og nyder det i fulde drag

synes da bestemt du skal gøre det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.