TrineMine86 skriver:
ØØØV hvor er det irriterende med de bækkensmerter, idag var det helt slemt, kunne næsten ikke løfte mine ben til at få bukser på i morges, men fik dem på til sidst og kørte herefter på arbejde.
Måtte tage hjem fra arbejde igen efter 2.5 time, da jeg næsten ikke kunne gå mere pga smerter og blev derfor kørt til lægen, som kunne konstatere at mit bækken er blevet meget løst
Har nu fri fra job indtil onsdag i næste uge, og så må vi se om den står på sygemelding resten af graviditeten.. ØV altså... Er idag 30+6 og har bare haft det skønt hele graviditeten og har det så dejligt med at arbejde..
Nogle der har gode råd til at lindre smerter ved et løst bækken?? 
Jeg har haft bækkenløsning siden uge 10, så kender alt til det. Trist at læse, at du skal til at døje sådan. 
Jeg har et bækkenbælte jeg bruger, når jeg skal lidt aktivt. Det støtter rimelig godt. Så går jeg i varmtvandsbassin ved en fysioterapeut. Hvor jeg laver lidt forskellige øvelser. Det varme vand lindrer smerterne rimelig godt. Man skal bare passe på med, at man så ikke gør for meget, når man er i det. Og så er en varmepude også god at sidde med.
Og så et godt råd: Pas på med at sidde eller ligge for meget i samme stilling, i for lang tid af gangen. Jeg kan ihvert fald tydeligt mærke hvis jeg har siddet for længe uden at bevæge mig. Men jeg håber at du allerede har fået en masse af vide af din læge.
God bedring med det!
Anmeld