Hvad laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

slettet_7530

i dette møgvejr, synes det er deprimerende at have ferie i det møgvejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

BellaCiinea

Albertesmor skriver:

Har ferie

Spiller World of Warcraft og ser According to Jim sammen med min dejlige kæreste

Anmeld

21. juli 2011

Maddox

Her er der slet ikke møgvejr, men jeg er på job Har først ferie om halvanden uge, hvor det virkelig gode vejr forhåbentlig kommer

Anmeld

21. juli 2011

Buckley

Sidder på baby.dk hvad ellers ? :-)

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

Albertesmor skriver:

jeg drikker kaffe... bassen og hundebassen sover... 

Anmeld

21. juli 2011

Den lykkelige

Danser polka i haven med kæresten  Ej det er fordi han lige er kommet hjem fra job og har nu 24 dage fri!!! JUBIIII.. Har bare glædet mig som et lille barn til han fik ferie.. i de 3 år vi har været sammen har vi ikke haft ferie sammen.. max en forlænget weekend.. så jeg er bare super glad.. har købt ind til lækker mad til grillen også skal der ellers bare hygges når lille pigen er lagt

Anmeld

21. juli 2011

Miss T

Her er det job job og job heldigvis for det  Vi havde ferie i sidste uge, hvor vi alle lå med omgangssyge hele uge, så trænger man virkelig tíl at komme på job igen ! men vi har heldigvis to uger til gode sidste i august og dem vil vi nyde til fulde drag og være sjove sammen med tøserne.

Anmeld

21. juli 2011

B&J

vi har handlet sko i dag og fået lille manden klippet og ellers hygget leget og sunget

Anmeld

21. juli 2011

Mettefpigen

Det er ellers udemærket vejr her... Men ser touren og passer min kæreste som er halvsyg.....

Anmeld

21. juli 2011

NinaNymannMadsen

vi har ikk haft møgvejr idag. det har kun blæst lidt men ellers har det været varmt og dejligt.
lige nu slapper jeg af og skal om en halv time putte min datter. og så tror jeg måske jeg hopper med på vognen og spiller noget xbox sammen med drengene. hvis de stadig spiller når jeg har puttet asta.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.