Allerede symptomer på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2008

sundquist

Jeg har lige testet positiv i torsdag, hvor min mens udeblev, dvs at jeg kun er i 5. uge men i dag har jeg bare haft det så dårligt med kvalme og mega mens-agtige smerter i underlivet. Lyder det ikke bare lidt mærkeligt, at der allerede er de gener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Mormilla

Jeg kunne os ca. mærke at jeg var gravid omkring samme tid...
Der er jo nogen som næsten kan mærke det med det samme, at de er gravid...
Men synes da at du skal snakke med din læge, så du er på den sikker side... Ikke for at gøre dig bange!!!

Anmeld

21. december 2008

Mathilde

Jeg ved ikke om det lyder mærkeligt... Men det tror jeg ikke. Jeg fik også mens. smerter i 5. uge og det er vidst meget normalt. Så længe du ikke har voldsomme smerter eller bløder, tror jeg ikke du skal være bekymret
Mht kvalme kom det for mit vedkommende først i 7. uge, men der er meget individuelt.

Tillykke og held og lykke med graviditeten.

Anmeld

21. december 2008

W&M <3

Jeg ved ikke med smerterne.
Men jeg opdagede først min graviditet ved at jeg havde kvalme og da jeg så skulle skannes for at se hvor langt jeg var henne, var det så tidligt i min graviditet at de slet ikke kunne se fosteret men kun fostervand. Så det har været før 5. uge.

Anmeld

21. december 2008

sundquist

Nå okay.. ja der er jo nogen der mærker til graviditeten tidligt. synes bare ikke det var så tidligt sidst Jeg har slet ingen blødning så jeg håber ikke der er noget at være bekymret for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.