update på 2 JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

nahoje

anetteb skriver:

Det er det dælme også.
specielt når hun så vil ringe og fortælle min læge at der ikke er noget at være bekymret for her

Det forstår jeg godt. Det lyder da også lidt mærkeligt, at de skal bekymre sig så meget. Er da rart at blive holdt lidt ekstra øje med måske. Men er jo heller ikke rart hvis lægen er meget mistroisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Og jeg skal se hende hver 14. dag de næste 2 måneder, så hun har bib med at være sød/dejlig/forståede.

Fik du et skøn på tøsens vægt?

Det er hun dælme også. ihvert fald ved mig - jeg fik igen af samme skuffe som jeg gav hende, og jeg var smilende og glad

ikke idag, men det gjorde jeg til kønsscanningen ved jordemoder.dk, 473 gram

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

Det er hun dælme også. ihvert fald ved mig - jeg fik igen af samme skuffe som jeg gav hende, og jeg var smilende og glad

ikke idag, men det gjorde jeg til kønsscanningen ved jordemoder.dk, 473 gram

Er det ikke længe siden du var ved kønsscanning?

Anmeld

21. juli 2011

Anette&Sophia

nahoje skriver:

Det forstår jeg godt. Det lyder da også lidt mærkeligt, at de skal bekymre sig så meget. Er da rart at blive holdt lidt ekstra øje med måske. Men er jo heller ikke rart hvis lægen er meget mistroisk.

ja, det er fint at få tilbudt hjælp, men nogle gange kan det godt føltes som en hentydning til min alder.
JM idag spurgte også indtil de forskellige tilbud, og spurgte om jeg havde tænkt over dem. den der ungmor gruppe syntes jeg personligt ikke at jeg har brug for, men vil gerne have SP ud oftere, for at være sikker på at jeg gør det rigtige, og at det går som det skal. Det kunne JM også godt følge mig i.

Anmeld

21. juli 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Er det ikke længe siden du var ved kønsscanning?

2 uger siden godt nok

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

2 uger siden godt nok

Ak, så vejer hun meget mere nu nok omkring de 650-700 g

Anmeld

21. juli 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Ak, så vejer hun meget mere nu nok omkring de 650-700 g

ja :b

Anmeld

21. juli 2011

Louiiiise

Jeg har også været inde ved Birthe idag Super sødt Positiv overraskede og mange rosende ord fra hende.

Jeg har været ude og flyve lige siden, vi gik derfra Ingen kan skyde igennem mig idag

Anmeld

21. juli 2011

Pige2009

anetteb skriver:

HUN VAR SIMPELTHEN SÅ SEJ!
det var bare det bedste. og bagefter "sludrede" vi om familie og alt muligt andet.
og så var der jo også alle de der ung mor ting. - "fair nok at du er 19, men der er mange som er gravide i samme alder, og mit indtryk af dig er at du er meget moden, at du har gennemtænkt det her og at du virkelig vil det" - ja nemlig ja - sådan! super fedt at få af vide.

Og så, så alt fint ud. hjertelyd og størrelse + min vægt. 8+ kg. Det var åbenbart fint når man er 23+6. - hvilket lettede mig, eftersom jeg havde fået nogle hentydninger når jeg havde nævnt min + vægt.. - prinsessen lever bare godt hæhæ.

Fedt at få at vide

Anmeld

21. juli 2011

Anette&Sophia

Louiiiise skriver:

Jeg har også været inde ved Birthe idag Super sødt Positiv overraskede og mange rosende ord fra hende.

Jeg har været ude og flyve lige siden, vi gik derfra Ingen kan skyde igennem mig idag

Hun er bare super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.