Hej
.
Min lille datter er nu 11½ uge. Og hold da op, hvor har hun været ekstra besværlig de sidste dage! 
Hn har aldrig været nem! (Skal altid vugges i søvn, vil ikke sove i barnevognen, vil ikke gå barnevognstur, er ikke vild med at køre bil, sover dårligt i løbet af dagen...) Men de her dage går det helt galt.
Hun var lige blevet god til kun at skulle vugges 5-10 min. om aftenen før hun sov. De her dage tager det laaang tid!
Hun var begyndt at tage en 3-timers lur om formiddagen. Det har hun nu glemt hvordan man gør 
Hun sov super oom natten, men kan nu ikk finde ud af at sove videre selv efter amning om natten.
Hun var begyndt at kunne falde i søvn selv i vores arme uden råd eller vuggen. Det er også slut...
Og ja - så hænger hun bare mere på mig de her dage, synes jeg.
Åååårh, hvor jeg håber det er et udviklingstrin og at alle tingene kommer igen! Jeg havde lige fået lidt overskud igen og troen på, at det nok skal blive bedre snart! (Vi har jo 3 storesøstre, og det er så svært at give dem den tid og opmærksomhed de har brug for, når der er kommet en lille dejlig, besværlig pige til
)
Hvordan oplevede I andre 12-ugers udviklingstrinnet?

Anmeld