Hvordan oplevede i udvikl.trin 12 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.133 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

mortil4dejligepiger

Hej .

Min lille datter er nu 11½ uge. Og hold da op, hvor har hun været ekstra besværlig de sidste dage!

Hn har aldrig været nem! (Skal altid vugges i søvn, vil ikke sove i barnevognen, vil ikke gå barnevognstur, er ikke vild med at køre bil, sover dårligt i løbet af dagen...) Men de her dage går det helt galt.

Hun var lige blevet god til kun at skulle vugges 5-10 min. om aftenen før hun sov. De her dage tager det laaang tid!
Hun var begyndt at tage en 3-timers lur om formiddagen. Det har hun nu glemt hvordan man gør
Hun sov super oom natten, men kan nu ikk finde ud af at sove videre selv efter amning om natten.
Hun var begyndt at kunne falde i søvn selv i vores arme uden råd eller vuggen. Det er også slut...

Og ja - så hænger hun bare mere på mig de her dage, synes jeg.

Åååårh, hvor jeg håber det er et udviklingstrin og at alle tingene kommer igen! Jeg havde lige fået lidt overskud igen og troen på, at det nok skal blive bedre snart! (Vi har jo 3 storesøstre, og det er så svært at give dem den tid og opmærksomhed de har brug for, når der er kommet en lille dejlig, besværlig pige til )

Hvordan oplevede I andre 12-ugers udviklingstrinnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

camillakrath

Hej hej

Benjamin har lige været igennem hans 12 ugers tigerspring. Det var VIRKELIG hårdt. Jeg kunne slet ikke genkende min lille dreng.

Vi havde problemer med måltiderne, søvnen osv osv. Han havde ingen appetit og sov næsten ikke. Det eneste han ville var at ligge på min arm mens jeg holdt ham ind til mig med hans dyne over ham.

Men lige så hurtigt som det kom - ligeså hurtigt gik det væk igen. For få dage siden fik jeg min lille glade dreng igen

Men jeg lærte også en masse om min lille dreng. Så nu prøver jeg at give ham meget ro under måltider, og vi prøver at komme ind i en mere fast rytme.

Anmeld

21. juli 2011

AnneBJ

camillakrath skriver:

Hej hej

Benjamin har lige været igennem hans 12 ugers tigerspring. Det var VIRKELIG hårdt. Jeg kunne slet ikke genkende min lille dreng.

Vi havde problemer med måltiderne, søvnen osv osv. Han havde ingen appetit og sov næsten ikke. Det eneste han ville var at ligge på min arm mens jeg holdt ham ind til mig med hans dyne over ham.

Men lige så hurtigt som det kom - ligeså hurtigt gik det væk igen. For få dage siden fik jeg min lille glade dreng igen

Men jeg lærte også en masse om min lille dreng. Så nu prøver jeg at give ham meget ro under måltider, og vi prøver at komme ind i en mere fast rytme.

Samme her... 

Jeg overlevede på mantraet "det går over!" og glædede mig over, at det næste spring først ligger ved 19 uger... 

Anmeld

23. juli 2011

mortil4dejligepiger

Hvor er det bare godt at kunne spørge herinde!! Tusind tak for svar. Det letter at læse at andre har oplevet det samme! Fordi jeg synes ændringen hos hende var ret markant! Hun har været bedre i dag. Krydser fingre for, at det er ved at være slut nu

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

Har en suuuper nem baby, og da helvede så brød løs lige i julen da hun blev 12 uger, var det ikke lykken at sidde i et sommerhus med svigermor som troede vi tævede ungen og hun heller måtte tage over.
Fuck hun var ulykkelig en lille, men heldigvis kun om aftenen. Om dagen var alt som det plejede,
Jeg kunne som regel bare ligge med hende i min armhule når hun var ulykelig og amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.