Jeg er måske gravid, dilemma.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. december 2008

Anonym trådstarter

Jeg har taget noget meget meget svage teste de sidste dage og derimellem også nogle som var negative. Jeg regner dog også først med at det skulle være muligt at teste på onsdag - juleaften. MEN det her er ikke planlagt, og jeg har brugt prævention, ingen sjusk, min mand er virkelig ikke klar til endnu et barn da vi har to relativt små i forvejen...... Vi har været meget enige om det og afklarede omkring at vi gerne ville vente nogle flere år af forskellige årsager. Jeg tog de her teste fordi jeg har ømme og spændte bryster, konstant uro i underlivet som mensfornemmelse og det var nok til at jeg for halvanden uge siden kort tid efter vi havde været sammen jeg mistænkte graviditet.......

Jeg aner bare ikke hvornår jeg skal fortælle det her til min mand. Synes at det da er en dejlig julegave på trods af det ikke var planlagt. Altså jeg mener, alle børn er da ønskebørn hjemme hos os! Men, jeg tænkte jeg ville være HELT sikker før jeg ryster jorden under ham. Hvad mener I? Tænkte at fortælle det i julen, men aner jo ikke om han faktisk bliver glad eller rundtosset.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Kvindemin

HELT KLART, LAD HAM VÆRE MED I DET.

Det er bestemt en ting man deler, om det er ønsket eller ej (ment positivt).

Stort knus, og gud jul.

Anmeld

20. december 2008

Plysbjørnen

Jeg vil helt klart også mene at han skal med... Men fortæl det først når du er 100% sikker...

Hilsen Betina - God jul

Anmeld

20. december 2008

Mormilla

Chritinap skriver:

HELT KLART, LAD HAM VÆRE MED I DET.

Det er bestemt en ting man deler, om det er ønsket eller ej (ment positivt).

Stort knus, og gud jul.

Helt enig!!!
Han skal vide det selv om at du ikke er, så skal du sige det!!!
Hvis der nu ikke er noget, så kan det jo godt være at du får det skidt og så vil han da nok gerne være der for dig!!!
Og det samme hvis der er noget, så vil han nok gerne være der og dele glæden med dig!!!

Anmeld

21. december 2008

Mathilde

Hej ano

Jeg er enig med de andre. Jeg synes du skal lade ham være en del af det, så han har en chance for at forstå hvad der sker. Måske kan han også fornemme noget på dig allerede...?
Jeg havde det på samme måde, da jeg stod med en utydelig test, men jeg fortalte det til min kæreste og det er jeg rigtig glad for.

Held og lykke og kom endelig med en update.

Kram fra Mathilde

Anmeld

26. december 2008

Becks

Anonym skriver:

Jeg har taget noget meget meget svage teste de sidste dage og derimellem også nogle som var negative. Jeg regner dog også først med at det skulle være muligt at teste på onsdag - juleaften. MEN det her er ikke planlagt, og jeg har brugt prævention, ingen sjusk, min mand er virkelig ikke klar til endnu et barn da vi har to relativt små i forvejen...... Vi har været meget enige om det og afklarede omkring at vi gerne ville vente nogle flere år af forskellige årsager. Jeg tog de her teste fordi jeg har ømme og spændte bryster, konstant uro i underlivet som mensfornemmelse og det var nok til at jeg for halvanden uge siden kort tid efter vi havde været sammen jeg mistænkte graviditet.......

Jeg aner bare ikke hvornår jeg skal fortælle det her til min mand. Synes at det da er en dejlig julegave på trods af det ikke var planlagt. Altså jeg mener, alle børn er da ønskebørn hjemme hos os! Men, jeg tænkte jeg ville være HELT sikker før jeg ryster jorden under ham. Hvad mener I? Tænkte at fortælle det i julen, men aner jo ikke om han faktisk bliver glad eller rundtosset.....

Hvordan går det med din måske gravid tests ? Og har du fortalt det til kæresten?

Knus og glædelig baghul

Anmeld

26. december 2008

Miamaja

Anonym skriver:

jeg ville nok vente med til den onsdag hvor du skal tage graviditets testen. der er ingen grund til at fortaelle din mand masske er jeg gravid eller maaske ikke. jeg synes det er klart bedre at vaere lidt mere sikker paa den er god nok, inden din mand skal vende sig til tanken. istedet for han skal gaa og have uro med om du er gravid eller ikke

Anmeld

26. december 2008

Anonym trådstarter

Pludselig var samtlige teste negative, så jeg ved ikke om der måske har været et befrugtet æg der ikke satte sig fast. Onsdag morgen kom mens, og min mand var på forhånd blevet indviet i hvad der foregik. Dog havde jeg ikke fortalt ham at jeg havde testet positiv, kun at jeg mistænkte at der var noget......

Jeg følte mig ærlig talt lidt snydt da min krop bare havde været med på en graviditet og testene viste det jo også, men på den anden side var det ikke det bedste tidpunkt. Så alt i alt gik det jo som det skulle

Anmeld

26. december 2008

Becks

Anonym skriver:

Pludselig var samtlige teste negative, så jeg ved ikke om der måske har været et befrugtet æg der ikke satte sig fast. Onsdag morgen kom mens, og min mand var på forhånd blevet indviet i hvad der foregik. Dog havde jeg ikke fortalt ham at jeg havde testet positiv, kun at jeg mistænkte at der var noget......

Jeg følte mig ærlig talt lidt snydt da min krop bare havde været med på en graviditet og testene viste det jo også, men på den anden side var det ikke det bedste tidpunkt. Så alt i alt gik det jo som det skulle

Okaj, jeg er glad for at høre du synes det gik som det skulle

Men da irriterende, at din krop så´n har spillet dig et puds...

Knus Beck

Anmeld

26. december 2008

...

Dejlig opdatering, nu når det var det i ønskede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.