Jeg har taget noget meget meget svage teste de sidste dage og derimellem også nogle som var negative. Jeg regner dog også først med at det skulle være muligt at teste på onsdag - juleaften. MEN det her er ikke planlagt, og jeg har brugt prævention, ingen sjusk, min mand er virkelig ikke klar til endnu et barn da vi har to relativt små i forvejen...... Vi har været meget enige om det og afklarede omkring at vi gerne ville vente nogle flere år af forskellige årsager. Jeg tog de her teste fordi jeg har ømme og spændte bryster, konstant uro i underlivet som mensfornemmelse og det var nok til at jeg for halvanden uge siden kort tid efter vi havde været sammen jeg mistænkte graviditet.......
Jeg aner bare ikke hvornår jeg skal fortælle det her til min mand. Synes at det da er en dejlig julegave på trods af det ikke var planlagt. Altså jeg mener, alle børn er da ønskebørn hjemme hos os! Men, jeg tænkte jeg ville være HELT sikker før jeg ryster jorden under ham. Hvad mener I? Tænkte at fortælle det i julen, men aner jo ikke om han faktisk bliver glad eller rundtosset.....
Anmeld