2. besøg hos jordemoderen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

bobbles

Var idag til 2. jordemoder besøg, det gik nu meget fint. Havde min datter med, hun lyttede til den lilles hjerteslag, det synes hun var meget spændende  så målte hun den lille til at være ca 32 cm og 1200g. Så en fin størrelse, også lå hun med hovedet nede i bækkenet, så det er jo godt, der må hun godt blive liggende..

Men hun var lidt nervøs over at jeg hver dag, og flere gange er svimmel, og må holde i noget eller lægge mig ned for ikke at falde, er der nogen der har oplevet noget lignende, og ved hvad det kan betyde? Men skal ihvertfald på sygehuset igen imorgen og scannes, og snakke med en læge om det imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Nessie

Dejligt at det gik godt hos JM

Men kan da godt forstå at hun er lidt bekymret over svimmelheden, lyder også meget voldsomt. Jeg går ud fra at du både tager jern og drikker godt med vand, så det burde ikke have noget at sige.
Giver du lige en update på det i morgen?

Anmeld

21. juli 2011

bobbles

Nessie skriver:

Dejligt at det gik godt hos JM

Men kan da godt forstå at hun er lidt bekymret over svimmelheden, lyder også meget voldsomt. Jeg går ud fra at du både tager jern og drikker godt med vand, så det burde ikke have noget at sige.
Giver du lige en update på det i morgen?

ja drikker masser af vand og mælk om dagen, saft til aftensmad. og indtager jernpiller, har jeg gjort siden ca 10 graviditets uge. Så jeg kan heller ikke helt forstå svimmelheden, håber ikke at det er noget svangerskabs forgiftning  men aner ikke hvad det er, så må vente til imorgen og se hvad lægerne siger, og tage det som det kommer..

Anmeld

21. juli 2011

MajseMaja

Jeg er også begyndt at være svimmel, det har typisk været om morgenen. Så jeg følger lige med her, er næsten ligeså langt som dig 28+3.

Maja

Anmeld

21. juli 2011

bobbles

MajseMaja skriver:

Jeg er også begyndt at være svimmel, det har typisk været om morgenen. Så jeg følger lige med her, er næsten ligeså langt som dig 28+3.

Maja

jeg får det i løbet af alle mulige underlige tidspunkter af dagen, synes bare det virker som en evighed, at vente på svar til imorgen for at få af vide om det er noget alvorligt eller om det ikke er noget der betyder det store..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.