den tredje :D og update på alt i mit liv pt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

june1987

hold da op tiden går hurtigt, det føles ikke som 4 uger siden jeg stod med to streger, og allerede nu er jeg i uge 8  tiden går ufatlig hurtigt, skal dog først have lavet vandre journal efter nf scanning da min læge ikke har tid HMPF men så længe den er sund og rask, så skal det nok gå.

Cecilia spørger hele tiden ind til baby, hun virker meget intresseret i den, og glæder sig til hun får en lille søster eller lille bror 

jessica er dog lige for lille, hun forstår det ikke helt endnu som Cecilia gør. 

tænk sig Jessica er snart 4 år og Cecilia er 5 lige om hjørnet tiden går ufatlig hurtig.

efter sommerferien påbegynder jeg 10. klasse, og fuldføre den, forhåbentligt med top karakter lige som alle de andre eksamer jeg har været til hvor jeg kun har fået 12 taller  Grunden til jeg ikke kunne gennemføre mit "mad til mennesker" som Detail slagter er grundet mine hænder, de lider af svær håndeksem og med berøring af for meget vand og råvarer har min hud læge bedt mig stoppe, fordi jeg aldrig ville kunne stå i det hverdag, med de hænder jeg har  øv øv men min drøm er nu efter de gode karaktere at blive folkeskole lærer, ved dog ikke hvad fag endnu men tror samfundsfag lyder tiltalende eller historie.

derefter begynder mig og manden på fjernstudie med hf, her hjemme fra det første år, så kan vi hjælpe hianden når det er svært og hårdt

Det hele er tilrettelagt og planlagt så det nok skal kunne fungere. Min kæreste tager lige så lang barsel som muligt så vi deler den sammen, så vi får en masse tid med bebs begge to

vi var lige skeptiske i starten over dette, da det først skulle være sket om 5 år, men nu da det er sket valgte vi at beholde det, og Christian er faktisk utroligt glad for det, påtrods hans 19-årige liv bliver indholdsrigt med eget barn også. 

Vi er lige flytte i kæmpe hus på 200 kvm, med masser af plads og børneværelser, og en tønder land have til, så der er plads til masser af udfordringer for børnene. Vi er lykkelige i dette hus, fremfor en lejlighed på 68 kvm midt i hjørring by på 1 sal.

Det er bare ikke mig eller os for den sags skyld, nu keder børnene sig aldrig og får ikke den tid til at diskutere som før

Lige om lidt ankommer Jessica og jeg glæder mig som en gal, jeg har haft hende 3 uger indtil videre i sommerferien og det er bare skønt, jeg nyder når vi er samlet alle sammen 

idag ankommer vores gårdmis Mille også, pigerne skulle da have en kat og en der kunne fange nogen mus, dem skal vi nok se i høsten

nå men det var en lille update, jeg håber alt er vel derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

june1987

min to gyldne streger 

vores nye hus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2011

Sof

Dejligt at alt går godt, også selvom du måtte droppe uddannelsen, men helbredet er jo vigtigere 

Glæder mig til at følge din mave endnu engang og håber at alt kommer til at gå vel

Anmeld

21. juli 2011

mortilnoahogmelina

IH stort stort tillykke med de 2 streger og huset .

HVOr lyder du bare så glad og lykkelig
Hvor er det skønt .

Anmeld

21. juli 2011

Sof

Og selvom man ikke kan se det hele, så er det godt nok et lækkert hus 

Anmeld

21. juli 2011

lilledittemor

Tillykke med den lille ny

Ærgeligt med uddannelsen, men dejligt at i har fundet en løsning hvor i også kan være sammen om tingene og bebs
Det virker jo somom alting bare er som det skal være - hvor er du heldig og sikke et LÆKKERT hus, jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

21. juli 2011

june1987

tusind tak hvor er i søde 

ja det er rigtigt lækkert med huset, vi elsker det og der er masser af plads til leg og udfordringer som jeg synes var vigtigt i det man nu har børn

her er plads til huler, løbe rundt, hjælpe med haven osv.

jeg er rigtigt lykkelig, jeg føler mit liv er ved at blive som jeg ønsker det skal være. Dog håber jeg Jessica en dag kommer hjem og bo ved sin mor, men indtil videre har hun det godt ved sin far og vi har et godt samarbejde. 

Anmeld

21. juli 2011

june1987

ja, det var lige ærgeligt med udd. men det gav mig mod til at vide at jeg kan blive til noget, og noget jeg gerne ønsker, folkeskole lærer har jeg altid tænkt på, men troede slet ikke jeg kunne da min karaktere var meget lave i alm skole, grundet pjækkeri og ligegyldighed i skolen. Men nu intressere jeg mig mere for det end nogensinde før og ELSKER lektier og opgaver, det er vildt skønt at kunne udrette noget og få nogen udfordringer

Anmeld

23. juli 2011

Shibby

Jamen det lyder jo til at være kanon Du har da testet tidligt i forløbet har du ikke? Lige knal4 uger,deter sgu vildt Glæder mig til at følge dig og håber at der snart kommer billeder ind

Anmeld

23. juli 2011

Loa

Stort tillykke med den tredje graviditet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.