hold da op tiden går hurtigt, det føles ikke som 4 uger siden jeg stod med to streger, og allerede nu er jeg i uge 8
tiden går ufatlig hurtigt, skal dog først have lavet vandre journal efter nf scanning da min læge ikke har tid HMPF
men så længe den er sund og rask, så skal det nok gå.
Cecilia spørger hele tiden ind til baby, hun virker meget intresseret i den, og glæder sig til hun får en lille søster eller lille bror 
jessica er dog lige for lille, hun forstår det ikke helt endnu som Cecilia gør. 
tænk sig Jessica er snart 4 år og Cecilia er 5 lige om hjørnet
tiden går ufatlig hurtig.
efter sommerferien påbegynder jeg 10. klasse, og fuldføre den, forhåbentligt med top karakter lige som alle de andre eksamer jeg har været til hvor jeg kun har fået 12 taller
Grunden til jeg ikke kunne gennemføre mit "mad til mennesker" som Detail slagter er grundet mine hænder, de lider af svær håndeksem og med berøring af for meget vand og råvarer har min hud læge bedt mig stoppe, fordi jeg aldrig ville kunne stå i det hverdag, med de hænder jeg har
øv øv men min drøm er nu efter de gode karaktere at blive folkeskole lærer, ved dog ikke hvad fag endnu men tror samfundsfag lyder tiltalende eller historie.
derefter begynder mig og manden på fjernstudie med hf, her hjemme fra det første år, så kan vi hjælpe hianden når det er svært og hårdt
Det hele er tilrettelagt og planlagt så det nok skal kunne fungere. Min kæreste tager lige så lang barsel som muligt så vi deler den sammen, så vi får en masse tid med bebs begge to
vi var lige skeptiske i starten over dette, da det først skulle være sket om 5 år, men nu da det er sket valgte vi at beholde det, og Christian er faktisk utroligt glad for det, påtrods hans 19-årige liv bliver indholdsrigt med eget barn også.
Vi er lige flytte i kæmpe hus på 200 kvm, med masser af plads og børneværelser, og en tønder land have til, så der er plads til masser af udfordringer for børnene. Vi er lykkelige i dette hus, fremfor en lejlighed på 68 kvm midt i hjørring by på 1 sal.
Det er bare ikke mig eller os for den sags skyld, nu keder børnene sig aldrig og får ikke den tid til at diskutere som før 
Lige om lidt ankommer Jessica og jeg glæder mig som en gal, jeg har haft hende 3 uger indtil videre i sommerferien og det er bare skønt, jeg nyder når vi er samlet alle sammen
idag ankommer vores gårdmis Mille også, pigerne skulle da have en kat og en der kunne fange nogen mus, dem skal vi nok se i høsten
nå men det var en lille update, jeg håber alt er vel derude